Då var det klart, Janne @inforthepain tog hem det till slut efter att @Ionas Lyckades blitza ner @Frantic´s bollhållare näst sista rundan så deras match slutade 1-1
Väl spelar och snyggt jobbat alla!
Allting inrapporterat till Naf, så ranking etc borde vara klart någon gång under morgndagen. Håll ut :)
Superkul turnering @Frantic och "kul" att få spela lite IRL igen. 😉
Mycket trevligt att träffa träffa alla. Måste bara säga något jag tänkt på varje gång jag spelat med honom. @Hemlighallaren måste vara den absolut gladaste, trevligaste och mest sportsliga coachen jag någonsin spelat mot. Har tänkt på det varje gång jag spelat mot honom. Exemplarisk Blood Bowl-coach.
Comments
grattis iftp din filur :)
Noll Reroll Black orks vann i alla fall dubbelskullpriset. ❤
Då var det klart, Janne @inforthepain tog hem det till slut efter att @Ionas Lyckades blitza ner @Frantic´s bollhållare näst sista rundan så deras match slutade 1-1
Väl spelar och snyggt jobbat alla!
Allting inrapporterat till Naf, så ranking etc borde vara klart någon gång under morgndagen. Håll ut :)
Snyggt @inforthepain stort grattis igen känns det som. Hur många vinster är det på senaste tiden egentligen
Superkul turnering @Frantic och "kul" att få spela lite IRL igen. 😉
Mycket trevligt att träffa träffa alla. Måste bara säga något jag tänkt på varje gång jag spelat med honom. @Hemlighallaren måste vara den absolut gladaste, trevligaste och mest sportsliga coachen jag någonsin spelat mot. Har tänkt på det varje gång jag spelat mot honom. Exemplarisk Blood Bowl-coach.
Tack @Bonefinger och ja, @Hemlighallaren håller hög klass, stil och profil när det kommer till coachandet.
Men det finns fler av den kalibern också.
en fråga till er som deltog, när vi städade ur igår så hittade jag en massa gummiband i en halvtransparant låda, vem av er glömde den?
Stort tack @Frantic för en kanonhärlig turnering!
Toppencoacher och superbra matcher ❤️
Jag tror @Rainmaker brukar ha med sig en låda med gummiband. Kollar om han saknar den.
Performance Rating USB 5: