«13

Comments

  • Grisar med en öltunna kan bli knepigt att komplettera mitt gamla lag med om jag inte köper deras box.

    Smart av gw!

    Få hoppas att de är 0-2 och någon köper 2 boxar för att få komplett lag.

  • Kan grisarna vara markörer, bara?

  • Om de är spelare lär ju en bunt tredjepartsproducenter lansera separata ölgrisar illa kvickt.

  • Enligt artikeln var de la ett ”mid game snack” eller något. Oavsett så är de säkert 0-1 och kan delas

  • Det var 2 olika modeller så antog 0-2. Om de inte är spelare så blir det ju lättare.

    Spännande oavsett.

  • Gah, ännu ett grymt lag som måste köpas in o målas!

    I-landsproblemen lägger sig på hög 😅

  • Har ju iofs bara ett Norse-lag....

  • Det lär ju dyka upp nått väldigt fort för grisarna oavsett i alternativ väg.

    "Our favourite player is the Beer Boar, though" Känns som att de antingen skriver klumpigt eller så kommer de att finnas på pitchen på nått sätt eftersom de skriver spelar uttryckligen.

    Väntar med spänning på roster!

  • Särimner /beerweiser?

  • Coolt att en snubbe har baxat in en sten på planen att vila foten mot.

  • Tror du inte att det redan ligger stenar litet varstans på en blood bowl plan?

  • Kanske men tunnor då? och så stora? jaja det spelar ingen roll egentligen, fina saker som jag kommer köpa i vanlig ordning.

  • edited March 2022

    Jag hoppas grisarna med tunnor visar sig vara en ny spelarposition. Kanske med Stunty, No hands och Leader?

  • Jag menade han som står med foten på en tunna (troligen den andra versionen av sten-killen). Grisarna kan vara kegs men de kan också vara nåt roligare. Hoppas det senare också.

  • De sa i streamen att Grisarna var spelare, ser även ut så på deras baser. :)

  • Vad är det i tunnan?

  • det är en get-i

  • Haha yeethee...

  • Runners och Throwers har ju gått ihop och blivit Valkyries, är väl därför de kände att de var tvungen att trycka in ytterligare en positionals... Ja också vill de tvinga alla att köpa nytt lag.


    Så ska vi dra gissningsleken vad Grisarna är för spelare...


    Jag gissar (hoppas) på 4|2|3|7| Horns, Thick skull, Juggernaut, No Hands och Stunty Pris: 70.000$ (Finns inte så stor anledning till att spela med dem, liksom Throwers är i dagsläget).

    Special Rules, för varje gris man har på banan får Norse en gratis Bloodweiser Kegs

  • Runners och Throwers har ju gått ihop och blivit Valkyries

    Jaså? På figurerna ser de ut att vara två distinkta positioner fortfarande. Två kvinnliga spelare med hornförsedda hjälmar. två spelare som är antingen kvinnor eller män med långt hår med diadem och bollar i handen.

  • Ah, kanske det… jag brukar ha fel. Rätt van faktiskt.


    Men duckis, du har inte gissat på grisarna :)

  • Stunty med Guard. 😬

  • Vore roligt med nån specialfunktion för grisarna, typ: alla spelare i det egna laget inom tre rutor dricker av ölen och får frenzy.

  • jag har ju två grisar som modeller i mitt norselag så det här är ju perfekt!

    grymt helt enkelt.

  • Kanske jag får användning för denna modell ändå 🤣

  • Andy is a Pig!

    Confirmed!

  • borde väl vara Zunk som är ett svin? Andy står ju till höger.

  • Haha skulle skrivit dessa modeller@Skuld

    (för allas vetskap tycker jag väldigt bra om Andy)

    @brocCooLi du ser alltid möjligheter 😃

  • @Frantic jo, läs längre upp ;)

Sign In or Register to comment.