Ranta Roster!

1356724

Comments

  • @straume Han hade iallafall Leader.

  • Alltså jag hade tyckt det var skitjobbigt att möta UW med chef med mitt Khemri. Jag tycker det är extremt, men inte idiotiskt. Det kostar stort men det ger vissa lag så mycket problem att jag tror det kan vara värt det.

  • @straume det hjälper om man sätter 3-4 oneturners på 6 matcher. Sen har han ju Leader = safe

  • Ööööka, var ju bara 39 rosters lixom, ge mig något att lyssna på när jag ska sitta och måla coola figurer :D

  • @Frantic jag tror inte dom planerar något innan så antalet borde ju inte spela någon roll!

  • Var ironisk med "var ju bara 39 roster", att gå igenom så många tar tid :)


    @Aos

  • Jag menade mer att vi självklart ska gnälla på dom att vi inte får det direkt!


    Tycker din post va befogad 😁

  • de är alltid för sena ändå.

  • Kanske borde planera bättre, kanske borde ha senaste inlämning 2 veckor innan, kanske inte ska vara ärke bakis, kanske inte skulle slarvat bort skuld och kaju tvättar fönster.... ja ... de är svårt nu....

  • @inforthepain, @kaju o @Skuld tack för att ni gör detta, men kän inga krav på att ni måste göra det!!

    Det är ett väldigt välkomnande och roligt inslag dock!


    Hoppas att ni gör ett även för denna :-).

  • Vi tycker om att göra det här!

    Inplanerat inspelning ikväll. Janne klipper väl ihop det ikväll eller imorgon, beroende hur lång tid det tar att spela in.

    Det borde vara upplagt imorrn em eller inatt skulle jag tro.

    Ni som undrar varför det kommer så många dagar efter att rostrarna blir släppta är för att vi inte är gifta med varandra eller lever ett och samma liv. Det är svårt att hitta tid som synkar för alla tre ;)

    Förhoppningsvis så kommer ett extra moment i avsnittet. Kanske tråkigt, kanske roligt.

    Ha det bäst!

  • Även om ni inte är gifta så är ni ju fortfarande sambos och älskare , så vem är det som är ute på drift och är otrogen? 😡

  • Bump! Finns ny Ranta Roster! (se första posten)

  • Fyller på med följande:

    https://youtu.be/Xd20U-xD6LI

  • Mycket bra avsnitt, mycket att ta sig igenom men många bra tips för både nybörjare och erfarna. Kul att höra synpunkter. Ionas som favourit med sina Underworld, heja heja :)

  • @inforthepain du kanske kan klippa bort de avslutande svarta 38 minuterna?

  • @Pellevin - Jag tror det blev fel på inspelningen.... Slutar innan alla rosters har fått sitt eftersnack....

  • Jag ska dubbelkolla inspelningen. Kan vara så att inspelningen vart corrupt eller så var renderingen fel så kanske vi kan lägga upp en ny.

  • Har blivit fel i renderingen tydligen. Jag tänker inte sitta och kolla igenom dem men kan göra de till en vana att gör stickprover men bra att ni rantar ranta roster. Jag renderar på nytt och så lägger jag upp det på nytt så hoppas vi de funkar bättre.

  • Yes! Nu har jag dubbelkollat och hittat felet! inspelningen är komplett men var ju så att har man flera lager som inte ska renderas (de gamla inspelningarna jag brukar dölja istället för radera.... jaja lite lat får man vara) så tar de plats och ifall jag inte specificerar längden så tar det med dötid där av kroxet. Njut av möjligheten av att slippa lyssna på oss i 30 min för omväxling.

  • Jag trodde det var med flit för att vi inte skulle veta hur långt eftersnacket var. Naivt av mig!

  • edited March 2022

    Ah, jag spolade ju dit direkt och trodde ni hade rostren i samma ordning som förra ranta-rosteravsnittet och såg direkt att ni slutade på Woodisarna. :D


    Lyssnat nu och gillade allt "bakom kulisserna snack" och jag håller med @Aos , det är roligt och det uppskattas att ni tar er tid att göra det här.

  • Bra poäng ozt! Kanske ska införas 1-73min dötid i slutet av avsnitten men nu vet ni det redan så då äre inte kul.


    Vi kom på att vi borde spelat in efter njaråbowl för då jiddra vi som fan och nu råkade vi få aos istället :P

  • Ja! Det var jätteflamsigt efter Njaråbowl för att vi var så trötta.

    Vet ni varför man har ett lasersikte på en pepparkvarn?

  • För att peppra rätt?

  • Peppar brukar man väl inte sikta?

  • edited March 2022

    @Pellevin Japp! Eller "För att kunna peppra bättre"

    Det var kalaskul en måndagsnatt efter nästan 2 timmars inspelning.

  • @kaju Jajustja. den gången vi började typ spela in 1 på natten för vi inte hade nån annan tid alla kunde spela in. Bra flummigt.

Sign In or Register to comment.