Vill ni ha tips på hur man "enkelt" höjer ljudkvalitén lite så kan ni prata med mig. Har lärt mig en del av det iom att jag börjat med rollspels actual play podcast. 5-10 minuters efterarbete på ljudet gör mycket.
@mikethemachine visst är det spännande!!! Svaret får du i nästa Ranta Roster!! Hur ska man överleva till nästa avsnitt?? Slår vad om att du är ensam att lista ut om du har rätt eller fel!! Bollen är inte rund och allt kan hända.
Det er jo helt crazy at den idiotiske rosteren med Master Chef vinner. For all del; @Ionas er god, og UW er gode, men Halfling Master Chef og 0 rerolls? Crazy!
Med tanke på hur få RR man kör i turneringar så blir det ju dubbel effekt med en Chef, även om man behöver spela väldigt försiktigt när cheffen inte vill fungera en halvlek...
Men ett lag som kommer med 2-3 RR och blir av med 1-2 stycken så räcker det med ett misslyckat slag för en snabb vändning....
Att sedan UW är ett bra foul lag så kan det rassla till både på bänken och i RR påsen....
Skulle vilja höra er ranta om roster nu efteråt. Vad har ni lärt er av att UW+Master chef vinner? Hur ska man spela mot det i framtiden om det blir det nya metat? Varför är WE fortfarande bra? etc
Comments
Det viktiga för mig är att få mer av era nyanserade fina analyser av mina nyskapande khemrirosters.
Jag skulle upskatta om ni samanfattar rostret litet snabbt. Även om man tittar på videon så kan det vara svårt att se ordentligt ibland
@kaju ja!
håller med @Duckwing, en sammanfattning är alltid nice.
När kommer Ranta Roster inför Njaråbowl?
Vill ni ha tips på hur man "enkelt" höjer ljudkvalitén lite så kan ni prata med mig. Har lärt mig en del av det iom att jag börjat med rollspels actual play podcast. 5-10 minuters efterarbete på ljudet gör mycket.
Hur länge skall vi behöva vänta på sågningen?!?
@Juiblex dem skulle spela in den under kvällen så om nån timma gissar jag på
DET HÄR DUGER INTE!
folket vill ju uppenbarligen ha det här redan igår. och då var @inforthepain "upptagen" och kunde inte spela in.
SKÄRPNING!
Ingen livestream? 😞
Livestream är endast för patreonerna, och deras patreon är hemlig!
Jag har hört talas om bubbelbadsstreamerkonceptet. Det kanske vore något?
blir inget för mig :(
@brocCooLi jag lämnade in rosters från alla som hade skickat, så du kanske kan få bli hånad av ranta roster iaf
Ranta rosters är inspelat för denna gång, var bara ett felbyggt roster vad vi kunnat se och det hade jag byggt. Heja Mig!
lägg ut!
Så när blir klippet tillgängligt för oss dödliga?
det är lugnt @grumplekins, jag brukar inte orka titta ändå
Den är uppe :)
Här har ni länken https://www.youtube.com/watch?v=tMv08et4Wh0
gällande mina namn, laget heter "Bergsjöns Bumlingar".
Anders Pehrson var den som designade bumlinglampan.
black orcs har namn efter vad det finns för samker på bumlinggodis.
goblins är vad det finns för färger på bumlinglampan.
extremt besviken över att detta inte kunde listas ut.
@brocCooLi jag delar din besvikelse på alla andra. hur kunde de missa det, satt jag och undrade hela tiden. de har väl druckit.
Mycket bra avsnitt, kul att kunna följa turneringar :)
Enda en flott episode!
Hade @inforthepain Ionas som vinnare? Har för mig du snackade om Masterchef
@mikethemachine visst är det spännande!!! Svaret får du i nästa Ranta Roster!! Hur ska man överleva till nästa avsnitt?? Slår vad om att du är ensam att lista ut om du har rätt eller fel!! Bollen är inte rund och allt kan hända.
Mycket spännande, så länge det syntolkas är jag med ska du se ;)
Det er jo helt crazy at den idiotiske rosteren med Master Chef vinner. For all del; @Ionas er god, og UW er gode, men Halfling Master Chef og 0 rerolls? Crazy!
Med tanke på hur få RR man kör i turneringar så blir det ju dubbel effekt med en Chef, även om man behöver spela väldigt försiktigt när cheffen inte vill fungera en halvlek...
Men ett lag som kommer med 2-3 RR och blir av med 1-2 stycken så räcker det med ett misslyckat slag för en snabb vändning....
Att sedan UW är ett bra foul lag så kan det rassla till både på bänken och i RR påsen....
Skulle vilja höra er ranta om roster nu efteråt. Vad har ni lärt er av att UW+Master chef vinner? Hur ska man spela mot det i framtiden om det blir det nya metat? Varför är WE fortfarande bra? etc