Är det någon som har koll ”på riktigt” vilka skillkategorier de olika spelarna får ta? Fick mess från @ att grejorna är sena så svårt att Khornea mig i Sala annars!?
Som jag uppfattar det är TourPlay baserat på vad GW säger i högre grad än NAF. Jag kan inte hitta nya Khornerostern hos NAF, men i turneringsdokumentationen finns den gamla rostern.
Sedan gissar jag att om @Oberwald_1 väljer att köra med nya rostern kommer det i praktiken inte innebära några problem.
Det kommer registreras som Daemons of Khorne på NAF trots ny roster. Såvida de inte läggs till där innan nästa helg. Det ska man vara medveten om, om man väljer att spela med den nya rostern.
Comments
Jag har iaf planen och tänker envisas med att använda den mot alla.
Tror du kommer vinna på WO ofta då
Jag tror att @grumplekins kommer att få en egen liga, i en egen stad, i ett eget land, i en egen galax.
Men det är lugnt jag tänkte tippexa över nitarna så ni ser
Det är ju Khorne-loggan... Men visst håller med er om att det ser rätt svårspelat ut på bilderna.
Är det någon som har koll ”på riktigt” vilka skillkategorier de olika spelarna får ta? Fick mess från @ att grejorna är sena så svårt att Khornea mig i Sala annars!?
Är det nya Khorne laget godkänt att spela med till Sala?
@Oberwald_1
Har tagit en skärmdump från Bonehead podcast när dom gick igenom spike 13…
Tror att det skall gå att tyda skallens här
@khanmank
Tydligt! Khorne står med i listan men typ oklart om gamla/nya
Det är med 100% Deamons of Khorne (Gamla)
Tydligare stats.
@khanmank Ja nya Khorne är ok att köra.
Jag har en bild på rostern men verkar inte kunna lägga in här via mobilen. PM mig på messenger så skickar jag.
Som jag uppfattar det är TourPlay baserat på vad GW säger i högre grad än NAF. Jag kan inte hitta nya Khornerostern hos NAF, men i turneringsdokumentationen finns den gamla rostern.
Sedan gissar jag att om @Oberwald_1 väljer att köra med nya rostern kommer det i praktiken inte innebära några problem.
Det kommer registreras som Daemons of Khorne på NAF trots ny roster. Såvida de inte läggs till där innan nästa helg. Det ska man vara medveten om, om man väljer att spela med den nya rostern.