Ag 4+ på deras ”warriors”, så mer lik nurgle på den fronten.
dock så verkar en beastman med inbyggd jugg för 70k rätt najs
Stora skillnaden kanske kommer med "Bloodspawn"?
Jag tyckte detta såg kul ut. Khorne har ju varit notoriskt urusla. Så det skulle bli fint med lite ST4 till det gänget. Men när deras linemen blev så klena vart det inte mycket förbättring.
@Pellevin det kommer dock inte vara så många linemen på planen med fyra warriors, fyra beastmen och en big guy.
Går nog att komma runt, speciellt om bollen bärs av en lineman, som ändå skyddas.
för 1110 så fick jag ihop följande roster
4 positionals
4 line
apo
2 rr
tycket inte det ser starkt ut. Om man dessutom vill ha big Guy så får man skära ännu mer någonstans
Varför ändra ett "vinnande" koncept?
Nu har bloodspawn stats
https://www.warhammer-community.com/2021/10/11/unleash-the-bloodspawn-and-paint-the-astrogranite-red-with-gore/?utm_source=Facebook&utm_medium=Facebook&utm_campaign=Facebook&utm_term=BloodspawnReveal111021&utm_content=BloodspawnReveal111021&fbclid=IwAR35PZ6ccp-4k1x9xLjiMrwtajMksNRPtNIZJarhJ1Q-N1H4o3FFgN3_-wQ
Börjar med Mb och klor
Väldigt stark, men det laget behöver nog något sådant eftersom deras linemen är så dåliga.
Problemet är fortfarande att laget är så dyrt
Nu finns dom att boka på alphaspel
Är sån BB knarkare... har beställt ALLT...
Nåväl ett lag till att lägga till "att göra" lådan :D
Jag köpte också allt - dvs inte korten! :)
hehe samma här, extra booster, alla starplayers + big guy
Men INTE korten ;)
är jag värst om jag tog två laglådor? @Chrixx
haha ja du "vinner" ;) @grumplekins
Japp! Låda, Spike och allt från FW... 🤤
Fy vilka sjukt fula planer GW släppte till laget.... Vet inte ens vad jag tittar på :/
Ehh, de kan vara bland det fulaste jag sett :/
Är det där grafiken utan rutmarkering eller är det meningen att man ska kunna urskilja rutorna på dem?
Högst oklart, men det kan vara som du skriver @Duckwing att rutmarkeringen saknas.... Får veta mer på lördag när det släpps.
Sluta att klaga!
Var nu en god GW kund och köp allt som dom tar fram åt oss...
GW FTW!!
ok... De finns nog där, men jösses vad dåliga de var.
Zoomar man in på bilden så syns rutorna, men håller med om att detta är väldigt otydligt
BRA! Då är alla i tacklezone för Bloodspawn!! (kan man hävda) :D
rent allmänt tycker jag att gws nya planer varit lite halvdåliga på tydlighet. men denna tar priset.
@brocCooLi
håller med, bara snötäckta planen för Ogers samt stenplattan för dvärgar som håller måttet.
Khorne-coacher som letar efter boxen så de kan tänka innanför den, jag gettar tror jag.
Exceptionellt dålig design att ha de där "nitarna" eller vad det är över hela planen som drar till sig ögat mycket mer än rutmarkeringarna
De är också diagonala 🤦🏼
Comments
Ag 4+ på deras ”warriors”, så mer lik nurgle på den fronten.
dock så verkar en beastman med inbyggd jugg för 70k rätt najs
Stora skillnaden kanske kommer med "Bloodspawn"?
Jag tyckte detta såg kul ut. Khorne har ju varit notoriskt urusla. Så det skulle bli fint med lite ST4 till det gänget. Men när deras linemen blev så klena vart det inte mycket förbättring.
@Pellevin det kommer dock inte vara så många linemen på planen med fyra warriors, fyra beastmen och en big guy.
Går nog att komma runt, speciellt om bollen bärs av en lineman, som ändå skyddas.
för 1110 så fick jag ihop följande roster
4 positionals
4 positionals
4 line
apo
2 rr
tycket inte det ser starkt ut. Om man dessutom vill ha big Guy så får man skära ännu mer någonstans
Varför ändra ett "vinnande" koncept?
Nu har bloodspawn stats
https://www.warhammer-community.com/2021/10/11/unleash-the-bloodspawn-and-paint-the-astrogranite-red-with-gore/?utm_source=Facebook&utm_medium=Facebook&utm_campaign=Facebook&utm_term=BloodspawnReveal111021&utm_content=BloodspawnReveal111021&fbclid=IwAR35PZ6ccp-4k1x9xLjiMrwtajMksNRPtNIZJarhJ1Q-N1H4o3FFgN3_-wQ
Börjar med Mb och klor
Väldigt stark, men det laget behöver nog något sådant eftersom deras linemen är så dåliga.
Problemet är fortfarande att laget är så dyrt
Nu finns dom att boka på alphaspel
Är sån BB knarkare... har beställt ALLT...
Nåväl ett lag till att lägga till "att göra" lådan :D
Jag köpte också allt - dvs inte korten! :)
hehe samma här, extra booster, alla starplayers + big guy
Men INTE korten ;)
är jag värst om jag tog två laglådor? @Chrixx
haha ja du "vinner" ;) @grumplekins
Japp! Låda, Spike och allt från FW... 🤤
Fy vilka sjukt fula planer GW släppte till laget.... Vet inte ens vad jag tittar på :/
Ehh, de kan vara bland det fulaste jag sett :/
Är det där grafiken utan rutmarkering eller är det meningen att man ska kunna urskilja rutorna på dem?
Högst oklart, men det kan vara som du skriver @Duckwing att rutmarkeringen saknas.... Får veta mer på lördag när det släpps.
Sluta att klaga!
Var nu en god GW kund och köp allt som dom tar fram åt oss...
GW FTW!!
ok... De finns nog där, men jösses vad dåliga de var.
Zoomar man in på bilden så syns rutorna, men håller med om att detta är väldigt otydligt
BRA! Då är alla i tacklezone för Bloodspawn!! (kan man hävda) :D
rent allmänt tycker jag att gws nya planer varit lite halvdåliga på tydlighet. men denna tar priset.
@brocCooLi
håller med, bara snötäckta planen för Ogers samt stenplattan för dvärgar som håller måttet.
Khorne-coacher som letar efter boxen så de kan tänka innanför den, jag gettar tror jag.
Exceptionellt dålig design att ha de där "nitarna" eller vad det är över hela planen som drar till sig ögat mycket mer än rutmarkeringarna
De är också diagonala 🤦🏼