Hoppas det blir av igen! då jag inte hade tid att vara med tyvärr, gled dit och såg den festliga tillställningen och blev väldig avensjuk på de som deltog! toppen grej!
Hade varit kul att få överblick över tiebreakers också, eftersom vi var rätt många på 9 poäng och det vore kul att se hur jämnt/ojämnt det var. Kommer det upp såsmåningom @JohnnyD ?
Tackar och bockar jag med för det fantastiska arrangemanget. Stora plus för att frukost, lunch och middag ingick i priset. Gör mycket att man inte behöver tänka på sådant
De är inskickade i helgen som var. Det brukar kunna ta upp till ett par veckor innan rankingen än uppdaterad. Kanske under veckan, eller kanske under månaden. :-) Det ligger i händerna på NAF nu i alla fall.
De är inskickade i helgen som var. Det brukar kunna ta upp till ett par veckor innan rankingen än uppdaterad. Kanske under veckan, eller kanske under månaden. :-) Det ligger i händerna på NAF nu i alla fall.
Härliga tider. Är lite spänd på hur långt under 150 jag hamnar och om jag hamnar högre än @brocCooLi
Comments
Satt som en keps!
Det var ett jättebra arr!
Stort tack till Henke (och Gimpen och alla deltagare)
Skulle jättegärna vilja se slutliga turneringsresultatet dock, för jag hann gå innan det sattes upp.
Edit:
Hade varit kul att få överblick över tiebreakers också, eftersom vi var rätt många på 9 poäng och det vore kul att se hur jämnt/ojämnt det var. Kommer det upp såsmåningom @JohnnyD ?
När skickas resultaten in @JohhnyD?
Vet inte hur lång tid det brukar ta.
Härliga tider. Är lite spänd på hur långt under 150 jag hamnar och om jag hamnar högre än @brocCooLi
Kommer säkert upp på NAF-sidan inom kort.
Härliga tider! Då måste vi forsätta vara för att jag ska hålla mig före.
Det blir spännande på StockBowl Cup
@inforthepain, du har rätt, jag landade på 147,27 (om jag har räknat rätt).
@brocCooLi landar på 134,36 (om jag har räknat rätt)
Enligt vad som blivit inrapporterat så spelade @Thursablot tydligen Orcs.
Betyder alltså att min ranking inte stämmer och borde gå ner något mer.
Lite spänd på och se om jag lyckas komma över 200 - kommer bli nätt och jämnt tror jag.
Och jepp, jag spelade gobbos.
Sen gör jag en Jan och spelar aldrig mer undead så att jag stannar över 200
Jag har lärt honom allt jag kan.