De kör en tråd på Fejsbokk nu där de kör med shots som rerolls. Kanske kan vara en ny sorts turnering. Alla kör 7 Ogres utan reroll för att ha någon som helst chans att vinna match 4 - 5 - 6
Det börjar lukta färdigmålat lag (och färdigmålad zombie till Swebba-laget) här hemma. Inte en sekund för tidigt. Inte klart riktigt än men mållinjen närmar sig.
OK, någon annan som kommer tidigare? Jag har åkt på en grej, så jag kommer vara borta en stor del av kvällen. Ni är givetvis välkomna, men ni måste klara er utan den strålglans som är Pellevin.
Så om någon kunde komma kring 18 vore det jättebra. Går inte det så löser vi det ändå, men om någon kommer vid den tiden, hojta gärna till innan jag vidtar åtgärder.
Jag kommer till sthlm på lördagmorgon och kommer hinna fram precis i tid för första matchen, så att @Pellevin inte väntar mig ikväll och @JohnnyD vet när han skall rulla ut röda mattan.
En av våra kära deltagare har insjuknat rejält och kan inte delta i turneringen, så det finns en "last-minute"-plats över om någon känner sig (eller känner någon som är) hugad.
Betalning och roster kan vi lösa på plats i så fall. Maila Oktoberbowl@gmail.com om intresse finns.
hur ser ni på obasade figurer?
osäker på om jag hinner basa en figur och tre markörer. kan ta med mig basning upp och fixa på hotellet men känns som ett litet projekt.
En obasad figur kan jag nog släppa igenom, så länge det är tydligt för dina motståndare vilken position och spelartyp det är (inget problem i ditt lag antar jag? )
Min skrivare har bestämt för att den enbart kan producera papperstrassel. Finns det någon som kan tänka sig att printa ut 2-3 ex av min laguppställning om jag mejlar över den?
/
Coach Jocke
Comments
Så om någon kunde komma kring 18 vore det jättebra. Går inte det så löser vi det ändå, men om någon kommer vid den tiden, hojta gärna till innan jag vidtar åtgärder.
Nu råkar det vara så att jag har skrivit ut ett ex av varje roster så att det finns på plats, men ta gärna med egna om ni vill ha flera ex.
En av våra kära deltagare har insjuknat rejält och kan inte delta i turneringen, så det finns en "last-minute"-plats över om någon känner sig (eller känner någon som är) hugad.
Betalning och roster kan vi lösa på plats i så fall. Maila Oktoberbowl@gmail.com om intresse finns.
osäker på om jag hinner basa en figur och tre markörer. kan ta med mig basning upp och fixa på hotellet men känns som ett litet projekt.
tar dock med saker för att kunna fixa klart ändå, kom på att jag personligen inte kommer stå ut med oklar bas
/
Coach Jocke
Tack @johnnyd!