@DavidD Du svarade inte, och nu har jag blivit tvungen att fatta ett beslut om något annat under den tiden jag föreslog, så härmed drar jag tyvärr tillbaka min intresseanmälan.
Börjar bli sugen på en match, så jag behöver ett nytt lag. Vem fixar det? Någon som vill lira i veckan? Har pga anledningar inte satt mig in i de nya reglerna, så det vore bra om eventuell motståndare har det.
Comments
@DavidD Du svarade inte, och nu har jag blivit tvungen att fatta ett beslut om något annat under den tiden jag föreslog, så härmed drar jag tyvärr tillbaka min intresseanmälan.
@Pellevin missade ditt inlägg, nästa gång då
@TjabboPluring här kan du fråga efter open matcher nu
Hej någon som vill spela är riktigt dålig så det är säkert jättetråkigt att spela mot mig...:)
Börjar bli sugen på en match, så jag behöver ett nytt lag. Vem fixar det? Någon som vill lira i veckan? Har pga anledningar inte satt mig in i de nya reglerna, så det vore bra om eventuell motståndare har det.
Ras och lagnamn?
Khorne - Green Giants
Nu är laget skapat. Återkom när du köpt in det du vill ha, så lägger jag eller någon annan in det i ligan.
Green Giants är nu redo för spel. Någon som är sugen på knogmacka?
Någon som kan de nya reglerna som vill spela nästa vecka? Gärna på Torsdag för då är det väl gratis