@Mooselord Det är ett ganska stort projekt ekonomiskt. Vem tar smällen om allt går back ekonomiskt? Vem tar vinsten om det går plus?
Jag antar att NAF har någon slags regelverk som täcker det. I nuläget rekar vi bara möjligheter. Din fråga är skitviktig i ett beslutsfattande skede, men finns det inget genomförbart sätt att hålla VM i Sverige är det en icke-fråga ändå.
@Mooselord Det är ett ganska stort projekt ekonomiskt. Vem tar smällen om allt går back ekonomiskt? Vem tar vinsten om det går plus?
Jag antar att NAF har någon slags regelverk som täcker det. I nuläget rekar vi bara möjligheter. Din fråga är skitviktig i ett beslutsfattande skede, men finns det inget genomförbart sätt att hålla VM i Sverige är det en icke-fråga ändå.
Dornbirn gick rätt mycket back, och om jag fattat allt rätt tog NAF smällen. (Hur funkar Quote numera?)
Comments
tror som tidigare skrivits att det räcker med att vi kan fixa lunch alla dagarna. så får deltagarna fixa middag osv själva efteråt.
Det är ett ganska stort projekt ekonomiskt. Vem tar smällen om allt går back ekonomiskt? Vem tar vinsten om det går plus?
Pruta kraftigt på lokalen. De får igen pengarna på ölförsäljningen... ;)
@Lard Pruta kraftigt på lokalen. De får igen pengarna på ölförsäljningen... ;)
Ja, jag förstod det som att det skulle finnas prutmån. Om de inser hur mycket öl de kan kränga kan det nog väga in.
vi kanske kan få siffror från Eurobowl i Örebro gällande ölförsäljning och visa på?
och så typ ta det x10 eller något.
Dornbirn gick rätt mycket back, och om jag fattat allt rätt tog NAF smällen. (Hur funkar Quote numera?)