Försöker göra en egen minotaur

13»

Comments

• image0.jpg?width=481&height=641
    image0.jpg?width=481&height=641
    Nu är det ända som återstår att måla den
  • Supersnygg.
  • Coolt, vad skulle du ta för en pjäs. Jag sponsrar gärna på något sätt, du är något storslaget på spåren när redan första gubben ser bra ut. Går det att skala ned den eller är det as krångligt? Jag har tex ett chaos 3:ed den skulle passa fint med :)
  • edited April 2020
    vad skulle du ta för en pjäs.
    Har inte riktigt bestämt än men skulle kunna tänka mig runt 100-200 kr för en.
    du är något storslaget på spåren när redan första gubben ser bra ut.
    Tyvärr inte första gubben jag har gjort, har hållit på i snart ett år med att försöka mig på med miniatyrer, men den här är den första jag är nöjd med :-)
    Går det att skala ned den eller är det as krångligt?
    Inte ett dugg, det går att skala dem hur som helst så det skulle inte vara några problem alls

• Jättetjusig! Grymt jobbat.
  • Ser proffsigt ut. Bra storlek jämför med linjekillen också. Snyggt gjort!
  • Tack! :-)
  • Jag tänker nog faktiskt sälja ett antal av dem här, (fast lagligt måste jag säga att jag säljer 3D-Modellen och ger miniatyren på köpet). Men jag är inte helt säker på vad jag ska prissätta minotauren. Har ni några förslag och vilka skulle vara intresserade av att köpa en?
  • cynial wrote: »
    Jag tänker nog faktiskt sälja ett antal av dem här, (fast lagligt måste jag säga att jag säljer 3D-Modellen och ger miniatyren på köpet). Men jag är inte helt säker på vad jag ska prissätta minotauren. Har ni några förslag och vilka skulle vara intresserade av att köpa en?

Jag tar såklart en, jävig som jag är och allt.
  • Jag kan tänka mig att ta 1 st också!
    Blir en bra blackhof figur
  • Är grymt imponerad...

Är riktigt sugen på en 5:e mino, men kan man be om en ”claw” på högerhanden istället för den som är på plats nu så skulle det vara kanon! ;)
  • Frantic wrote: »
    men kan man be om en ”claw” på högerhanden istället för den som är på plats nu så skulle det vara kanon!

Det går att fixa

• @Frantic Något sånt här?
    sIrntT6.png
  • edited April 2020
    Den ser lite trubbig ut. Typ ugnsvante. Dvs en vante för att hantera varma plåtar. Inte en Svante som ännu inte vuxit upp.
  • edited April 2020
    @cynial

Ja, men som @Pellevin skriver ser den lite ”grillvante” ut... går den att få mer som typ klon av någon av de två nere till vänster i bild:

https://www.belloflostsouls.net/wp-content/uploads/2017/03/daemonettes-current.jpg
  • Här kommer ett formulär där du kan kryssa i om du är sugen på att köpa en: https://forms.gle/eMoEHPPzNyoZtKVt9
  • Står Mail i formuläret men måste skriva siffror. Jag lämna mot tele nummer.
    Kanske borde ändra i formuläret.
  • Oj, så ska det inte vara. Har fixat det nu
  • cynial wrote: »
    Oj, så ska det inte vara. Har fixat det nu
    Snyggt. Här har du min mail: mikael.j.lindstrom at g mail. com
  • edited April 2020
Sign In or Register to comment.