Coolt, vad skulle du ta för en pjäs. Jag sponsrar gärna på något sätt, du är något storslaget på spåren när redan första gubben ser bra ut. Går det att skala ned den eller är det as krångligt? Jag har tex ett chaos 3:ed den skulle passa fint med
du är något storslaget på spåren när redan första gubben ser bra ut.
Tyvärr inte första gubben jag har gjort, har hållit på i snart ett år med att försöka mig på med miniatyrer, men den här är den första jag är nöjd med :-)
Jag tänker nog faktiskt sälja ett antal av dem här, (fast lagligt måste jag säga att jag säljer 3D-Modellen och ger miniatyren på köpet). Men jag är inte helt säker på vad jag ska prissätta minotauren. Har ni några förslag och vilka skulle vara intresserade av att köpa en?
Jag tänker nog faktiskt sälja ett antal av dem här, (fast lagligt måste jag säga att jag säljer 3D-Modellen och ger miniatyren på köpet). Men jag är inte helt säker på vad jag ska prissätta minotauren. Har ni några förslag och vilka skulle vara intresserade av att köpa en?
Comments
Nu är det ända som återstår att måla den
Tyvärr inte första gubben jag har gjort, har hållit på i snart ett år med att försöka mig på med miniatyrer, men den här är den första jag är nöjd med :-)
Inte ett dugg, det går att skala dem hur som helst så det skulle inte vara några problem alls
Jag tar såklart en, jävig som jag är och allt.
Blir en bra blackhof figur
Är riktigt sugen på en 5:e mino, men kan man be om en ”claw” på högerhanden istället för den som är på plats nu så skulle det vara kanon!
Det går att fixa
Ja, men som @Pellevin skriver ser den lite ”grillvante” ut... går den att få mer som typ klon av någon av de två nere till vänster i bild:
https://www.belloflostsouls.net/wp-content/uploads/2017/03/daemonettes-current.jpg
Kanske borde ändra i formuläret.