POSTPONED SweBBA Team Tournament Örebro

13»

Comments

• imp wrote: »
    Jag och min bror Johan vill spela, men vi skulle behöva två till för att bli ett lag.

Jimmieblla är med i laget, så nu behöver vi en till

• @imp jag är bokad på en konsert den helgen men blir den inställd så är jag intresserad.
  • Melisqus wrote: »
    @imp jag är bokad på en konsert den helgen men blir den inställd så är jag intresserad.
    En sån här inbjudan skulle jag inte tacka nej till. ;)
  • @Melisqus Gärna, vi få vänta och se
  • Hej kära vänner!
    Vi skjuter upp SweBBA Team Tournament!
    Det gör ont att skriva det, men dom klokaste beslut är inte alltid dom roligaste.

Det råder ovisshet samt oroligheter runt om i Sverige och världen som alla vet. Vi har valt att skjuta upp turneringen. Vi kan inte lova nåt datum just nu, men vi hoppas på ha turneringen i slutet av sommaren eller under hösten.

Jag och Lard har lagt väldigt mycket tid och kraft på förberedelserna, så det svider för oss. Vi ser ju dock inte det som att det är bortkastat, vi flyttar ju bara fram det när det har lugnat ner sig lite.

Håll gärna ihop laget som ni har bildat för SweBBA Team Tournament som kommer lite senare än vad som var tänkt.

Hoppas det kommer minst så många lag som det är anmälda hittills så ses vi i framtiden!

Hoppas det inte ställer till det för er som har bokat resa och boenden.

Håll er friska och ha det bäst!

kaju och Lard
  • @kaju och @Lard
    ni kan hålla er friska och ha det bäst!
  • kaju wrote: »
    Vi har valt att skjuta upp turneringen. Vi kan inte lova nåt datum just nu, men vi hoppas på ha turneringen i slutet av sommaren eller under hösten.

Vem vet, då kanske jag också kan dyka upp, beroende på läget osv.
  • Föredömlig kommunikation, arrangörer! Ni har skött kniviga omständigheter helt rätt tycker jag. Jag tar med bullar när vi ses.
  • Tråkigt att höra men bättre att lämna beslutet nu än senare. Bra jobbat och hoppas man kan vara med nästa år. :)
  • Trist men rimligt.
  • Med största sannolikhet det bästa beslut ni kunde ta.
    Tackar för god kommunikation.
  • Trist som fan! Hade sett fram emot detta! Första turneringen utanför stadens gränser. Jag ser gärna att ni håller det på jämn vecka, precis som innan :-D Det blir nog bäst för exakt alla :-)

Men hoppas ni orkar hålla flåset uppe och får igång något när det lugnat sig!
  • Jag uppdaterade lite info på fejjan. Skriver samma här:

Hi guys!

To make things clear. This event is still postponed.

I changed the date of this event (STT) here on Facebook and on NAF to the 1st of december in the end of march when I announced it is impossible to have STT due to COVID-19 outbreak.

A few weeks ago the COVID situation seemed to get in the right direction.

So I changed the date for this event in NAF to a later date.

My co-host was planning to book another school for this event. Because Gumaelius skolan where we planned to hold STT couldn’t let us use their school canteen due ”until the danger is over”.

What we know today (2020-11-08)

1.  Currently we dont have a venue to be in.

2.  SweBBA Team Tournament is POSTPONED. We don’t have a date when STT is going to take place.

3.  Here in Sweden we still have problem with COVID-19 outbreak.

I’ll remove the event from NAF and post an new one when we know when and where we can have it.

I will post here on this Facebook event and on forum.swebba.se for updates.

Thanks for understanding and stay safe!

/KaYue Poon aka kaju

• Bra att du uppdaterar här också!

• @Pellevin Bra att du tycker det är bra! :D

• Med tanke på att jag gärna vill få in en fot här, så är det väl på tiden att jag skriver också :)

Så när hela situationen med Nurgle-19 lugnat sig en smula och det är nån som saknar en gubbe så kan ni tänka lite på mig!

Sign In or Register to comment.