Lite uppdateringar:
Vi kommer inte ha Catering som vi tidigare har skrivit i regelpaketet. Vi drar till nån lokal restaurang.
Situationen för Corona smittspridningen förändras hela tiden. Vårt mål är att turneringen kommer bli av. Med reservation att detta kan förändras. Vi tar ett nytt beslut 31:a mars om detta är görbart.
Hoppas alla mår bra och håller sig friska!
Ha det bäst! *host host*
Comments
Men övrigt är detta centralt så man kan ta vilket hotell som helst i princip?
Det är en jättebra lokal för Blood Bowl turnering. Dock finns det ingen kyl.
@Pellevin ja, man blir lite matt....
Är det något speciellt hotell som rekommenderas? Har frinatt via Hotels.com
Jag gillade first sist
Så antingen att vi försöker klämma in oss i varsin squad som är en kort eller så raggar vi till oss två ytterligare
Det bästa är väl ändå ett långpass med kvävmatt.
Edit: förutsatt att Duckwing vill spela med mig och Suncar förstås...
Men nu behöver ni @havaji och @Duckwing hitta två till, vilket är mindre bra.
Två lag från Finland.
"Team Nåt skittufft och skräckinjagande" och "Inspiration Saknas" kommer igen!
@Duckwing och @havaji tror jag
Min super chef rullar visst 32d6 för att stjäla alla dina RR :-)
Skicka gärna ett mail eller messa mig att ni vill vara med så snart som möjligt så kan vi lägga så mycket som möjligt på priset och annat roligt.
Vi utgår från att turneringen kommer ske i utsatt datum om inte man stänger gränserna in till Örebro och till Sverige. Vi ses i Örebro.
Vi kommer inte ha Catering som vi tidigare har skrivit i regelpaketet. Vi drar till nån lokal restaurang.
Situationen för Corona smittspridningen förändras hela tiden. Vårt mål är att turneringen kommer bli av. Med reservation att detta kan förändras. Vi tar ett nytt beslut 31:a mars om detta är görbart.
Hoppas alla mår bra och håller sig friska!
Ha det bäst! *host host*