brocCooLi wrote: » show previous quotes Mago wrote: » Trodde vi hade konsensus på forumet om att Lockmunds mamma redan är bäst??? hade jag missat. ber om ursäkt.
Mago wrote: » Trodde vi hade konsensus på forumet om att Lockmunds mamma redan är bäst???
Pellevin wrote: » Om man hårddrar det så innebär inte faktumet att någon är bäst automatiskt att nämda person inte kan bli bättre.
Melisqus wrote: » Lägger ni upp alla rosters när alla har skickat in?
grumplekins wrote: » show previous quotes Melisqus wrote: » Lägger ni upp alla rosters när alla har skickat in? nej, men när vi har hunnit kolla dem så
Pertan wrote: » Ska man printa ut rosters till sina motståndare eller kommer ni göra det?
grumplekins wrote: » show previous quotes Pertan wrote: » Ska man printa ut rosters till sina motståndare eller kommer ni göra det? Vi fixar utskrifter
Juiblex wrote: » show previous quotes grumplekins wrote: » Pertan wrote: » Ska man printa ut rosters till sina motståndare eller kommer ni göra det? Vi fixar utskrifter På rosa papper hoppas jag!
grumplekins wrote: » Pertan wrote: » Ska man printa ut rosters till sina motståndare eller kommer ni göra det? Vi fixar utskrifter
grumplekins wrote: » Det kommer vara ett papper som det står var och en fritt att projicera inre glädje och färggladhet på efter smak och tycke.
Mooselord wrote: » show previous quotes grumplekins wrote: » Det kommer vara ett papper som det står var och en fritt att projicera inre glädje och färggladhet på efter smak och tycke. Ojojoj, vilka möjligheter. Skriver ni ut i A2/A3-format?
razta wrote: » show previous quotes Mooselord wrote: » grumplekins wrote: » Det kommer vara ett papper som det står var och en fritt att projicera inre glädje och färggladhet på efter smak och tycke. Ojojoj, vilka möjligheter. Skriver ni ut i A2/A3-format? Allt som inte är A0 är töntigt! Rostern ska täcka hela bordet annars får det va!
Mooselord wrote: » grumplekins wrote: » Det kommer vara ett papper som det står var och en fritt att projicera inre glädje och färggladhet på efter smak och tycke. Ojojoj, vilka möjligheter. Skriver ni ut i A2/A3-format?
Duckwing wrote: » Har ni inte fått mitt roster? Jag mejlade det igår.
razta wrote: » show previous quotes Duckwing wrote: » Har ni inte fått mitt roster? Jag mejlade det igår. Den hade fastnat i skräpfiltret, hittade den nu
Nyaga wrote: » show previous quotes razta wrote: » Duckwing wrote: » Har ni inte fått mitt roster? Jag mejlade det igår. Den hade fastnat i skräpfiltret, hittade den nu Så dåligt lagbygge att det fastnade i skräpfiltret?
razta wrote: » Duckwing wrote: » Har ni inte fått mitt roster? Jag mejlade det igår. Den hade fastnat i skräpfiltret, hittade den nu
Juiblex wrote: » show previous quotes Nyaga wrote: » razta wrote: » Duckwing wrote: » Har ni inte fått mitt roster? Jag mejlade det igår. Den hade fastnat i skräpfiltret, hittade den nu Så dåligt lagbygge att det fastnade i skräpfiltret? Haha, har kul åt det idag, på lördag ö söndag blir man överkörda och förnedrar av samma roster :-D
Nyaga wrote: » razta wrote: » Duckwing wrote: » Har ni inte fått mitt roster? Jag mejlade det igår. Den hade fastnat i skräpfiltret, hittade den nu Så dåligt lagbygge att det fastnade i skräpfiltret?
Comments
Hmmm. Okej då!
Bättre än bäst!?! Unpossible!
Det var duktigt av er! Lägger man upp dem direkt så finns det alltid någon annan som kontrollerar dem åt er...
Vi fixar utskrifter
På rosa papper hoppas jag!
Det kommer vara ett papper som det står var och en fritt att projicera inre glädje och färggladhet på efter smak och tycke.
Ojojoj, vilka möjligheter. Skriver ni ut i A2/A3-format?
Allt som inte är A0 är töntigt! Rostern ska täcka hela bordet annars får det va!
Hmm… vi har A0 printer på jobbet, man blir lite sugen...
Hade du med start player Bo Galante i bygget??
Den hade fastnat i skräpfiltret, hittade den nu
Så dåligt lagbygge att det fastnade i skräpfiltret?
Haha, har kul åt det idag, på lördag ö söndag blir man överkörda och förnedrar av samma roster :-D
Hehe, det är ett aningen mer latjolajban-roster för pact än vad jag brukar köra med så vi får se
DE x 3
Pro-Elf x 3
Orc x 2
Pact x2
Undead x1
Human x1
Chaos x1
Lizard x1
Goblin x1
Khemri x1