Imp har meddelat att han inte kan vara med, så som det ser ut nu blir jag odd-man-out. Om någon kan jaga upp en ersättare till Imps plats så får den en godbit
Lagfördelningen ser ut som följer:
Human - 3
Chaos chosen - 1
Chaos dwarf - 1
High elf - 1
Dwarf - 1
Wood elf - 1
Skaven - 1
Dark elf - 1
Jag ska gå till Alphaspel och få ett kort registrerat så att jag kan komma in kl 9 på fredag.
Schemat är nu som följer:
9:00 Registrering
9:30-10:30 Match 1
10:45 - 11:45 Match 2
Lunch
13:00 - 14:00 Match 3
14:15 - 15:15 Match 4
15:30 - 16:30 Match 5
16:45 - 17:45 Match 6
18:00 Prisutdelning
Jag kommer inte ha något tvång på klocka eftersom jag kallt räknar med att tiden räcker till och att schemat har marginaler för att klara att någon enskild match blir försenad. Har jag fel får jag väl äta upp min hatt och kommer i så fall göra så att om en match måste brytas så får ni spela färdigt så att båda spelat lika många rundor.
Om ni vill komma överens om att köra med klocka så rekommenderas att använda schackklocka där båda delar på totaltiden.
Jag ska gå till Alphaspel och få ett kort registrerat så att jag kan komma in kl 9 på fredag.
antar du menar lördagen?
vore annars ett intressant koncept på turnering där organisatören kör på fredagen, majoriteten av deltagarna på lördagen, och en ensam stackare på söndagen.
antar du menar lördagen?
vore annars ett intressant koncept på turnering där organisatören kör på fredagen, majoriteten av deltagarna på lördagen, och en ensam stackare på söndagen.
Ähum. Självklart syftade jag på att det är idag fredag som jag ska gå dit och registrera kortet. Ähum.
@Duckwing dessutom tycker jag det vore helt ok att köra att de flesta får en frirond nån gång under turneringen så att du kan vara med även om vi är ett udda antal. Det är ändå väldigt snabba ronder.
Blev tyvärr färre bilder än planerat.
Men har tagit en i alla fall
Tack för bilden, riktigt bra kamera du fota med! Hade hoppats på lite fler bilder men någon snäll själ kanske kan ta en bild eller två när ni lirar vanligt med mattorna?
Comments
+1
Lagfördelningen ser ut som följer:
Human - 3
Chaos chosen - 1
Chaos dwarf - 1
High elf - 1
Dwarf - 1
Wood elf - 1
Skaven - 1
Dark elf - 1
Schemat är nu som följer:
9:00 Registrering
9:30-10:30 Match 1
10:45 - 11:45 Match 2
Lunch
13:00 - 14:00 Match 3
14:15 - 15:15 Match 4
15:30 - 16:30 Match 5
16:45 - 17:45 Match 6
18:00 Prisutdelning
Jag kommer inte ha något tvång på klocka eftersom jag kallt räknar med att tiden räcker till och att schemat har marginaler för att klara att någon enskild match blir försenad. Har jag fel får jag väl äta upp min hatt och kommer i så fall göra så att om en match måste brytas så får ni spela färdigt så att båda spelat lika många rundor.
Om ni vill komma överens om att köra med klocka så rekommenderas att använda schackklocka där båda delar på totaltiden.
Cynial
DavidD
Grumplekins
Ionas
Khanmank
Morn82
Nyaga
Pellevin
Pertan
Sebastian
Duckwing
antar du menar lördagen?
Ähum. Självklart syftade jag på att det är idag fredag som jag ska gå dit och registrera kortet. Ähum.
@Pertan vad gulligt att du gillar Alphaville. De är faktiskt förvånande bra live fortfarande (åtminstone 2009).
För all del. Jag har lagt upp mitt eget nu med.
Hörde du vann och jag gillar chansningen med rostret (skaven) som du körde men tydligen gav det utdelning. Grattis
Rat Ogre är fetstark och har ändå 2 i AG, så han kan dodga. Hade han klarat en dodge så hade jag kanske vunnit ytterligare en match.
Och tre Gutter Runners i Sevens? Helt OP.
Men jag har aldrig spelat på det här sättet/formatet så det är en lekmans ”tyckande” ...
Edit.... känner igen dodge med rat ogre, har för mig mitt misslyckandet med det sumpande resultatet i Doubt X mot dig
Skaven
Dvärg
Chaos
Men har tagit en i alla fall
passar ju bra då det är idag du ska spela
Blood Bowl är ett balanserat spel
Snyggt Pellevin, jag var övertygad om att du med råttor skulle bli svårstoppade. Grattis
Tack för bilden, riktigt bra kamera du fota med! Hade hoppats på lite fler bilder men någon snäll själ kanske kan ta en bild eller två när ni lirar vanligt med mattorna?