STOCKBOWL SEVENS, TURNERING 2020 - 03 -14

245

Comments

• Duckwing wrote: »
    Senast fredag 21/2 vill jag ha betalningen så att Scisco har tid att göra beställningen.

Vilken kurs ska du ha för €? 1=10?
  • edited February 2020
    Då kollar jag exakt kostnad för 10 mattor frakt, återkommer ikväll. Kul att de kom upp till 10 så vi kan fixa lite rabatt :)

Jag skickar Duckwing en exakt SEK kostnad så får Duckwing så han vet vad de blir för var och en i SEK.

Edit: Lägger upp det hela här också så alla ser vad som gäller, dvs. 455 kr / person
  • Jag skulle vilja vara med så skriv upp mig.

Vet inte hur det ser ut för mig den lördagen än men jag borde kunna köra då.
  • edited February 2020
    Totalpriset för alla 10 st mattor 399.9€ (10 mattor) + 32.1 € (gemensam frakt) = 4548 kr (dvs. ~455 kr / person)
    (valutakursen kikar jag på https://www.valuta.se/)

Då antar jag att jag skickar till Sthlm/Duckwing, vilket blir totalt 32.07 (~32.1) € för frakten (stort skrymmande paket). Det är ju printerbolaget/UPS som sätter det priset. Så alla betalar 3.21 € i frakt (istället för typ ~15€).

Återkom vid frågor. Priset ovan kan ju ändras om någon hoppar av alt. mattorna ska skickas någonannanstans.
  • Jag har nog inte råd att köpa en plan dock så du behöver inte beställa en åt mig.
  • Hittar inte betalningsinformation för pitchen någonstans i tråden. Hur betalar jag? Via swish till Duckwing?
  • Nyaga wrote: »
    Hittar inte betalningsinformation för pitchen någonstans i tråden. Hur betalar jag? Via swish till Duckwing?
    Japp, både turneringsavgift och pitch betalas enklast gärna med via swish: 073-6 87 04 79
    Jag väntar dock fortfarande besked från alla som uppgav intresse för pitch att de fortfarande vill ha en, så att vi kan fastställa priset. Jag skickade PM till alla men hittills är det bara en som svarat.
    Nyaga wrote: »
    Hittar inte betalningsinformation för pitchen någonstans i tråden. Hur betalar jag? Via swish till Duckwing?
    Japp, både turneringsavgift och pitch betalas enklast gärna med via swish: 073-6 87 04 79
    Jag väntar dock fortfarande besked från alla som uppgav intresse för pitch att de fortfarande vill ha en, så att vi kan fastställa priset. Jag skickade PM till alla men hittills är det bara en som svarat.

Jag har inte fått nått PM men ska ha en pitch oavsett.
  • Pertan wrote: »
    Duckwing wrote: »
    Nyaga wrote: »

Jag har inte fått nått PM men ska ha en pitch oavsett.

OK... Jag kanske klantade till det när jag försökte skicka pm till flera samtidigt.

Då ber jag alla att konfirmera här istället, att ni fortfarande vill ha en pitch :)

Detta är blir då också sista chansen för övriga att anmäla att ni vill köpa pitchen.

• Pitch till mig
    (samt vara med i turneringen).

Dock så vet jag inte vad jag vill spela. Har dock 2 alternativ redo
  • Jag vill ha pitch, men har inte swish.
  • Pellevin wrote: »
    Jag vill ha pitch, men har inte swish.

Funkar med kontanter eller banköverföring också :)

• edited February 2020
    Jag vill vara med men jobbar såklart då. Ska kolla schemat och se om jag kan ta ledig eller byta pass.

Llite sent ute kanske ? men om det inte är beställt pitches (pitchar) ännu och ni behöver en 10e kan jag ta en pitch oxå.
  • @Duckwing Jag fick ditt PM och svarade men gör det här också:
    Jag vill gärna ha en pitch
  • Har inte varit så aktiv pga massa sjukdom, kan jag Swisha eller missade jag chansen?
  • DavidD wrote: »
    Jag vill vara med men jobbar såklart då. Ska kolla schemat och se om jag kan ta ledig eller byta pass.

Llite sent ute kanske ? men om det inte är beställt pitches (pitchar) ännu och ni behöver en 10e kan jag ta en pitch oxå.

Då blir du sista beställningen för en pitch. Hoppas du även kommer loss och kan delta i turneringen

• Jag har skickat PM om betalning för planerna till alla som jag har skrivit upp.
  • edited February 2020
    Tjo!

Om någon ska upp till Umeå i April (USB4) och kan ta med sig min spelplan skulle det uppskattas så pass mycket att man har några gratis öl att hämta ut för besväret ;)
    Annars så låter jag @Khanmank ta hand om spelplanen tills vi springer på varandra :D
  • Jag åker ju upp Frantic, så om någon överlämnar den till mig kan jag eller någon annan som dyker upp på oberwaldbowl i mars.
    Kanske du kommer dit Frantic
  • Skuld wrote: »
    Jag åker ju upp Frantic, så om någon överlämnar den till mig kan jag eller någon annan som dyker upp på oberwaldbowl i mars.

Det låter ju kanon om någon kan ge den till dig.

Ja, jag är smyganmäld till "Oberwaldbowl" men inväntar frugans nya schema så jag vet inte ännu om jag kan vara med eller inte. :/

• Frantic wrote: »
    Skuld wrote: »
    Jag åker ju upp Frantic, så om någon överlämnar den till mig kan jag eller någon annan som dyker upp på oberwaldbowl i mars.

Ja, jag är smyganmäld till "Oberwaldbowl" men inväntar frugans nya schema så jag vet inte ännu om jag kan vara med eller inte. :/

Jag kommer vara på Oberwaldbowl så det vore ju smidigt om du kommer vara där.
    Har litet funderingar på att åka till USB också men har inte bestämt mig än.
    Frantic wrote: »
    Skuld wrote: »

Jag kommer vara på Oberwaldbowl så det vore ju smidigt om du kommer vara där.
    Har litet funderingar på att åka till USB också men har inte bestämt mig än.

Sandra får sitt schema i veckan (ledig måndag och tisdag denna vecka) Så jag borde veta på onsdag hur det blir för mig :)

• Så nu är det betalt och roster inskickad
  • Jag kommer!
  • Jag kommer inte till Sundsvall och @Oberwalds turnering. Sandra jobbar den helgen tyvärr.

:/
  • Planerna har anlänt!

p.jpeg?fv_content=true&size_mode=5
  • Nice, tar du med en till västerås (Frantics)
  • Skuld wrote: »
    Nice, tar du med en till västerås (Frantics)

Det kan jag göra
  • edited March 2020
    Men vad ni levererar ( @Duckwing och @Skuld), tack och bock :)
Sign In or Register to comment.