Open 17

1246711

Comments

• Dessutom vill jag gärna lyfta fram att @DavidD och @Ionas har gjort stordåd de senaste dagarna för att lugna en man som just skall starta sitt sjunde decennium på denna planet.

Bra jobbat pojkar!
  • edited December 2019
    Ionas wrote: »
    Sen tycker jag att det vore bra om föreningen investerade i Almanackorna så att vi kan ha de liggande i skåpet också. Men det är en annan fråga.
    Jag har Spike! #1-4 som jag vill bli av med. Kan lägga in dem i skåpet, så behöver inte föreningen köpa Almanac 2019.
  • Söker en match till torsdagskväll.
  • Då söker jag match för eftermiddagen(med start 14-15) på torsdag.
    Kan bpde soela med undead eller ogres
  • Pellevin wrote: »
    @Ztorm jag vill gärna lira på kvällen. Du får välja mellan ett helt nytt Undead-lag och andra säsongens Goblins.

Lysande! Du har PM
    Ionas wrote: »
    Sen tycker jag att det vore bra om föreningen investerade i Almanackorna så att vi kan ha de liggande i skåpet också. Men det är en annan fråga.
    Jag har Spike! #1-4 som jag vill bli av med. Kan lägga in dem i skåpet, så behöver inte föreningen köpa Almanac 2019.

Jag kan isf köpa en 2019 (för tror du menar 2018) och ställa mitt ex i skåpet (inte donation så men jag har inget behov av det tills vidare).

Gott nytt år y’all. Hoppas era nyårslöften mest går ut på att ni ska slå ettor och skulls mot mig! Och att ni levererar.
  • Som vanligt har @grumpemumple rätt.
  • Någon som är ledig för en sistaminuten match idag?
  • Utan förvarning dök det upp en lucka i kalendern. Är det någon som vill och kan spela? Matchstart så snart som möjligt.
  • Skullflame wrote: »
    Utan förvarning dök det upp en lucka i kalendern. Är det någon som vill och kan spela? Matchstart så snart som möjligt.
    'Jag har en match idag kl 18 men är ledig så jag kan köra en match innan.
    Mina Undead står redo

• Morn82 wrote: »
    Skullflame wrote: »
    Utan förvarning dök det upp en lucka i kalendern. Är det någon som vill och kan spela? Matchstart så snart som möjligt.
    'Jag har en match idag kl 18 men är ledig så jag kan köra en match innan.
    Mina Undead står redo

När kan du börja?
  • jag borde kunna vara vid alpha vid 1400 (jag kan dock inte skriva ut idag :(
    jag borde kunna vara vid alpha vid 1400 (jag kan dock inte skriva ut idag :(
    Inte jag heller, men vi kanske kan lösa det ändå? Det går inte att skriva ut på plats?
  • vi kan fråga.
    Vi kör i alla fall tycker jag
  • Yes, då ses vi där vid 14.

Jag kan lira kl 18 och framåt.

• Jag ska lira med Mårten nu, sen är jag tyvärr upptagen.
    Jag ska lira med Mårten nu, sen är jag tyvärr upptagen.

Ingen fara.
  • Någon som vill hänga lite på alpha klockan 1100 på söndag?
    Jag har med mig fräsiga chaos figurer :-)
  • edited January 2020
    Jag kan ta en openmatch på trettondagen, eftermiddag. Någon som vill? Jag har Ogres 990 och High elf 1180.
  • Juiblex wrote: »
    Någon som vill hänga lite på alpha klockan 1100 på söndag?
    Jag har med mig fräsiga chaos figurer :-)
    Om du kan hålla dig till kl 13 har jag antingen nya undead (en match spelad, 2 journeymen) eller groteska Gobbos (ca 500kgp inducements pga märklig redraft).
  • Jag kan ta en openmatch på trettondagen, eftermiddag. Någon som vill? Jag har Ogres 990 och High elf 1180.
    Funkar kl 14 dina Elfs mot mina Undead?
  • Kan ev. lira under dagen i morgon, Lizards tv 1150. Är någon intresserad?
  • Nyaga wrote: »
    Kan ev. lira under dagen i morgon, Lizards tv 1150. Är någon intresserad?

Kan inte imorrn men hur ser torsdag ut?
  • Pertan wrote: »
    Nyaga wrote: »
    Kan ev. lira under dagen i morgon, Lizards tv 1150. Är någon intresserad?

Kan inte imorrn men hur ser torsdag ut?

Osäkert om jag kan på torsdag tyvärr!
  • edited January 2020
    They're justified, and they're ancient.
    Jag kan ta en openmatch på trettondagen, eftermiddag. Någon som vill? Jag har Ogres 990 och High elf 1180.
    Funkar kl 14 dina Elfs mot mina Undead?

Förlåt, Ztorm hann före via pm. Vår dust får raincheckas en gång till.
  • Mina humans på TV 1380 söker en lunchmatch den 8e eller 10e. Helst på Alpha.
  • Behöver en match på torsdag för aningen mina undead eller mina Ogres.
    Vilka är på?
    Behöver en match på torsdag för aningen mina undead eller mina Ogres.
    Vilka är på?

Också sugen på match torsdag. Kanske mina Ogres dina undead?
Sign In or Register to comment.