Jag kommer tyvärr inte (om jag nu tog mig till slutspel...) Men ha det så kul!
Tråkigt att höra.
Är det någon mer som vet att de inte kommer till slutspelet på lördag så att Timmy får sista platsen i slutspelet?
Vill alla spela slutspelet är det tyvärr Timmy som får avstå denna gången...
Jag kommer tyvärr inte (om jag nu tog mig till slutspel...) Men ha det så kul!
Tråkigt att höra.
Är det någon mer som vet att de inte kommer till slutspelet på lördag så att Timmy får sista platsen i slutspelet?
Jag får tyvärr stå över. Lördag blir lite problematiskt för mig men jag är glad att Timmy då får spela slutspel
Hur gör ni så det står ett bokat datum och inte bara postponed?
Det står "postponed" automatiskt om matchen inte är spelad en vecka efter första datum, men de är inte så mycket att bry sig om. Om du vill att de ska stå bokat datum istället, så kan du välja det under "Edit Result".
Känner mig lite noobig(första säsången med er) och har inte riktigt koll på vilka som kör slutspel eller inte? Hur som helst, så kan jag tyvärr inte vara med att titta eller att deltaga på lör. Ha det så kul.
För att påminna är det följande som gäller i slutspelet:
Kvartsfinaler:
1 vs 8
2 vs 7
3 vs 6
4 vs 5
Detta är placering på de som medverkar i slutspelet.
Semifinaler:
Kvartsfinal 1 vs kvartsfinal 4
Kvartsfinal 2 vs kvartsfinal 3
Slutspelet är klart och ett stort grattis till Inforthepain som vann!
Vi behöver därmed ha ett spelarmöte för att bestämma hur vi lägger upp nästa säsong.
Jag föreslår att vi träffas på Pitchers på Karl Johansgatan 92 i Majorna fredagen den 22 eller fredagen den 29 november.
Vilka datum har ni möjlighet att vara med?
Viktigt för detta mötet är om vi skall gå med i toleg eller inte så det är bra om så många som möjligt kommer.
Comments
Då tycker jag att vi kör på det. Funkar det att vi börjar kl 11 som förra året? @PluTT kan du skicka ut adressen så att alla hittar dit.
Tråkigt att höra.
Jag får tyvärr stå över. Lördag blir lite problematiskt för mig men jag är glad att Timmy då får spela slutspel
Jag har spelat tillräckligt med slutspel
Känner mig lite noobig(första säsången med er) och har inte riktigt koll på vilka som kör slutspel eller inte? Hur som helst, så kan jag tyvärr inte vara med att titta eller att deltaga på lör. Ha det så kul.
Nu verkar det som att vi blir 7 personer som mest så 1an i serien kommer att få en wo.
Melisqus vs MartinN
Td: 2-1
Cas: 4-2 (kills 2-1)
En skillad saurus dog och vår bästa skink fick -AV... inte riktigt vad som är önskat sista matchen innan slutspelet.
Du menar "vs MartinN" ;-)
kärt gunnm har många MartinN
Fixat
Kvartsfinaler:
1 vs 8
2 vs 7
3 vs 6
4 vs 5
Detta är placering på de som medverkar i slutspelet.
Semifinaler:
Kvartsfinal 1 vs kvartsfinal 4
Kvartsfinal 2 vs kvartsfinal 3
Vi behöver därmed ha ett spelarmöte för att bestämma hur vi lägger upp nästa säsong.
Jag föreslår att vi träffas på Pitchers på Karl Johansgatan 92 i Majorna fredagen den 22 eller fredagen den 29 november.
Vilka datum har ni möjlighet att vara med?
Viktigt för detta mötet är om vi skall gå med i toleg eller inte så det är bra om så många som möjligt kommer.