Open 15: Beach Bowl

2456710

Comments

• Alver är inte de enda som kör passing game. Visst, beach är lite anti-pass men grejen är att se ska vara very sunny iom det är beach bowl. Sätter nice på 3-5. Beach blizzard ligger kvar.
  • Jaha.. bara för att jag bytt till alver ska ni jävlas.. :D
  • Men som sagt så måste man ju inte spela på Beachen :)
  • Fast den som inte spelar på beachen går ju miste om det unika med Open 15!
  • edited May 2019
    Jag anser att Dungeon är tråk. Så beach får vara tråk för andra.

Beach är ett alternativ som vi bara kör i Open 15 då det inte är en vanlig liga över sommaren.
  • Dungeon = fördel high AV teams.
    Boat = Light AV och chainpushande lag
    Beach = Running teams !?!
    Std = ....

Bör finns något för alla och möjligheten för dom som vill spela mycket att köra 4 matcher mot varje coach...
  • .... vänta bara till Winter Bowl kommer ;)
  • edited May 2019
    Winterbowl, det e så kallt så mkt rustning ger - i move eftersom den fryser fast!

All AV över 7 ger -1 MA (av9 ger -2 och 10 -3)

• razta wrote: »
    Winterbowl, det e så kallt så mkt rustning ger - i move eftersom den fryser fast!

Pax för Ogres i det formatet!
  • razta wrote: »
    Men också att har man lite rustning (7 eller minde) så blir man kall och gör illa sig lättare det blir +1 på injury slaget

• Winterbowl
    stadion är både is och oklara markeringar
  • edited May 2019
    hmm.. Dwarf longbeard får alltså MA2?
    Träd får MA0?
  • Pertan wrote: »
    Träd får MA0?

4+ för att ställa sig upp....
  • Pertan wrote: »
    Träd får MA0?

Dvärgarna kan spela på sin strand där man inte får passa :)
  • Träden blir Root-immuna!
  • Träden blir Root-immuna!

och svårare att ställa sig upp.... lös sand...
  • Träden får -1 i MA
  • Någon som är sugen på en första open på stranden på torsdag?
    Jag ska spela keyforge från kl 11 (3 rundor).
    Borde vara klar till 1400-1430
  • edited May 2019
    Jag vill spela på torsdag, men på kvällen, 18? Möter helst ett hyfsat färskt lag men tar det som finns.

Finnes helt nykläckt Necro.
  • Jag vill spela på torsdag, men på kvällen, 18? Möter helst ett hyfsat färskt lag men tar det som finns.

Finnes helt nykläckt Necro.
    Du kan inte tidigare? Det är ju ändå röd dag?
    (har Nurgle med en match i nacken)

• Hej och hå: det beslutades på spelarmötet att vi kommer köra med de nya trollpackorna och nya infamous staff (ökända tjänarna?). Läs på, för det är massa nytt.

Vi kommer även köra med 3 nya SP, varav 2 är en kombo (båda eller ingen spelas) där båda spelarna måste vara okej med att köra de.

http://marmeladov.com/BB/xtraStar1.pdf
    http://marmeladov.com/BB/xtraStar2.pdf

https://drive.google.com/open?id=1INFNab72ZF_WA5OauK8YIOqwE2_JvN5CTCGq1dmgt7s
  • DavidD wrote: »

Vi kommer även köra med 3 nya SP, varav 2 är en kombo (båda eller ingen spelas) där båda spelarna måste vara okej med att köra de.

Tekniskt sett 4 nya starplayers. 2 st combo-par. Fast det ena paret spelar mot varandra.
  • Röd dag är nästan svårare för mig dagtid. Jobbar åt mig själv men röda dagar äger la familia.
  • Jag ska spela mot DavidD på lördag. Är det någon vänlig själ som vill skänka mig några casualty spp innan dess? Skulle gärna levla några spelare innan det mötet. Både torsdag och fredag kan fungera.
  • Onsdag kväll kan mina gobborookies.
  • Ionas wrote: »
    Jag ska spela mot DavidD på lördag. Är det någon vänlig själ som vill skänka mig några casualty spp innan dess? Skulle gärna levla några spelare innan det mötet. Både torsdag och fredag kan fungera.

Nej nu! Chaos dwarfs e jobbiga nog som de är
  • Ionas wrote: »
    Jag ska spela mot DavidD på lördag. Är det någon vänlig själ som vill skänka mig några casualty spp innan dess? Skulle gärna levla några spelare innan det mötet. Både torsdag och fredag kan fungera.

Torsdag kväll? Necro nykläckt?

• DavidD wrote: »
    Inte efter en date med min motorsåg.
  • Pellevin wrote: »
    DavidD wrote: »
    Inte efter en date med min motorsåg.

Dra en bomb på ag2-skräpet oxå
  • Will do :)
Sign In or Register to comment.