Open 15: Beach Bowl

1457910

Comments

• Ionas wrote: »
    Gärna. Välj du vilken.

Varulvarna mot playan då. :P
  • Har skrivit en liten matchrapport/note för er som är nyfikna/gillar fluff:
    http://stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=3496
  • Med det namnet måste reportern varit nöjd med matchen :)
  • Någon som vill midsommarmysa i morgon på Alpha? Jag har nyckel. Kan hela dagen.
  • edited June 2019
    DavidD wrote: »
    Någon som vill midsommarmysa i morgon på Alpha? Jag har nyckel. Kan hela dagen.
    Jag! Kan också hela dagen. Men dygnsrytmen lite out-of-whack, så helst inte innan kl 14 ;)
  • 15,16?
  • Ska vi säga kl 16 för säkerhetsskull? ;)
  • Jag kan köra en open på måndag (på mitt jobb) från 1730
    eller på torsdag from 1800 på alpha
  • edited June 2019
    @DavidD - vaken och siktar på att vara på Alpha kl 16 då!?
    Behöver jag göra något på Stockbowl? Köpa, journeymen och sånt? Minns inte riktigt hur det där går till... Tar med en dator hursom ifall något måste fixas...

EDIT: såg DM nu, vi tar detaljerna där ;)
  • Tack för en kul och trevlig match @DavidD !

Andra halvlek var en av de roligaste och galnaste halvlekar jag spelat i mannaminne! Så många touchdownlägen åt båda håll! Så många dubbel-ettor!
    Rättvist och passande att matchen slutade just 1-1 :D

Skrev en matchrapport:
    http://stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=3499

Blev dock en halv (och kanske osammanhängande) roman och fick ändå inte med allt ;)
  • Mina människor är lediga för match från söndag 30/6 till torsdag 4/7.
  • Pertan wrote: »
    Mina människor är lediga för match från söndag 30/6 till torsdag 4/7.

Ska vi köra den 4e? Jag kan vara på Alpha ca 18.30.

• @DavidD, vi säger ja preliminärt. Ganska stor TV diff men om ingen annan nappar så är jag game.
  • Kör några matcher o gå upp i TV :) ;)
  • försöker ;)
  • Någon som kan på torsdag (27/6)
    Mina nurgle är inte så knussliga med TV
  • @Pertan min brorson (cynial) kan lira på torsdag - orker runt TV1000. Han är lite nybörjare och behöver indoktrineras. Kan det va nåt?
  • @grumplekins, jag spelar redan mot Nyaga på torsdag. Men hur ser ev söndag förmiddag ut?
  • edited June 2019
    @Pertan, jag skulle nog kunna söndag annars! Beror på hur tidig förmiddag vi snackar? ;)
    @grumplekins, jag spelar redan mot Nyaga på torsdag. Men hur ser ev söndag förmiddag ut?
    Ah OK - vet bara att han kan tors - någon annan? Torsdag? Missionera för ungdomen?
  • @DamnDmitri, har tänkt gå och kolla på semifinalmatchen mellan Tyresö Royal Crowns och Kristianstad Predators kl 15. så om du kan kl 11? Annars kanske vi kan spela på måndag?
    @grumplekins, jag spelar redan mot Nyaga på torsdag. Men hur ser ev söndag förmiddag ut?
    Ah OK - vet bara att han kan tors - någon annan? Torsdag? Missionera för ungdomen?
    Jag kan torsdag.
    Jag är ganska snäll. (har bara en MB)

semifinalmatchen mellan Tyresö Royal Crowns och Kristianstad Predators kl 15
    Var spelas detta?
  • Nvm, jag har hittat det. Vi kanske ses där.
    @DamnDmitri, har tänkt gå och kolla på semifinalmatchen mellan Tyresö Royal Crowns och Kristianstad Predators kl 15. så om du kan kl 11? Annars kanske vi kan spela på måndag?
    Nog säkrast att sikta på måndag då, inte så morgonpigg ;)
  • Nog säkrast att sikta på måndag då, inte så morgonpigg ;)

Då kör vi på måndag. Pm skickad.
  • Vill någon möta mina goblins torsdag 4/7?
  • Duckwing wrote: »
    Vill någon möta mina goblins torsdag 4/7?

Jag har aldrig lirat mot dig eller mot goblins - så jag spelar gärna nästa torsdag med mina 1200 Kaosdvärgar.
  • @Nyaga Allright! Ses vid kl17 på Alphaspel då?
  • @duckwing Låter perfekt!
Sign In or Register to comment.