Pertan wrote: » Jag kan ev den 9/8.
grumplekins wrote: » fråga: kan jag redrafta nu och sen spela en openomgång till innan säsong 29 startar?
Pertan wrote: » Hela dan funkar. Så när kan du?
DavidD wrote: » grumplekins wrote: » fråga: kan jag redrafta nu och sen spela en openomgång till innan säsong 29 startar? Nej. Har du redraftat så kan du inte spela innan nästa säsong börjar.
grumplekins wrote: » DavidD wrote: » grumplekins wrote: » fråga: kan jag redrafta nu och sen spela en openomgång till innan säsong 29 startar? Nej. Har du redraftat så kan du inte spela innan nästa säsong börjar. Tänkte väl det. Men ingen opentrofé är värd att behöva slå för banken tror jag...
DavidD wrote: » grumplekins wrote: » DavidD wrote: » grumplekins wrote: » fråga: kan jag redrafta nu och sen spela en openomgång till innan säsong 29 startar? Nej. Har du redraftat så kan du inte spela innan nästa säsong börjar. Tänkte väl det. Men ingen opentrofé är värd att behöva slå för banken tror jag... Sätt pengar i köpa Stadio- banken.
Nyaga wrote: » Ok!
Pertan wrote: » Jag kan spela på torsdag razta om du fortfarande vill?
DavidD wrote: » @pellevin söndag??
Comments
Topp. Någon tid som funkar bäst för dig?
Nej. Har du redraftat så kan du inte spela innan nästa säsong börjar.
9e hela dagen. Lunch?
Tänkte väl det. Men ingen opentrofé är värd att behöva slå för banken tror jag...
Sätt pengar i köpa Stadio- banken.
Redraftar hellre spelarna.
Vi kör på torsdag.
Inte hunnit måla klart!
Helst inte mycket högre än 1300-1400 TV
Vi kör! 17:30 ?