@broccooli och @moozer dök nu upp idag. Det var alla tror jag. Tror @broccooli att du vill lotta ut laget på gb4bg så många får bevittna vem som vinner?
Ursäkta för lite överexponerade bilder, november mörkret ställer till det när man skall fotografera figurer och det aldrig blir riktigt ljust. Här är ialla fall laget som det blev.
Alla som deltog med något har således 1 lott var. När det är draget vem som vinner ser jag till att denne får laget i god tid innan SnowBowl så man kan spela med Swebbalaget där. Jag är väldigt nöjd och stolt över hur laget blev, alla har presterat bättre än vad man kunde förvänta sig och att laget är helt färdigt långt innan december är ju rent av otroligt. Hoppas jag inte stressat någon för mycket.
Vackert jobbat alla. Jag hoppas att den blivande ägaren av laget ser till att det får mycket speltid.
För övrigt kommer årets DOUBT-tärningar att ha orange färg, så när de kommer på posten kommer jag att donera ett par tärningar till den som vinner laget.
dubbelkollade med kaju att han inte skulle vara med på lottningen.
slog därefter 2 t6, där första t6 var en t3 för att indikera spannet på andra t6. (1-6, 7-12, 13-18)
slog fram 51. alltså första numret i tredje sextalet dvs 13.
nummer 13 på listan var jag.
slog alltså inte efter den alfabetiska ordningen utan från 'lag'ordningen. den alfabetiska var bara kontrollista egentligen.
Comments
Riktigt snyggt. Bra jobbat alla
istället för att vinna det och sen inte ens få det?
men ja, jag skulle kunna lotta ut det på gB4Bg.
ah, du ska inte till snowbowl utgår jag ifrån då. och kajuken kan inte släpa med det?
skit samma, jag lottar ut skiten
Players
Staff och inducements
Markers och extra bits
#01 Goblin Renegade @Bajlon
#02 Maurauder @inforthepain
#03 Maurauder @Drexxl
#04 Dark Elf Renegade @khanmank
#05 Maurauder @melisqus
#06 Skaven Renegade @DavidD
#07 Ork Renegade @lard
#08 Maurauder @Stareater
#09 Maurauder @Juiblex
#10 Maurauder @emilskaya
#11 Maurauder @Morn42
#12 Maurauder @Razta
#13 Maurauder @Broccooli
#14 Minotaur @kaju
#15 Ogre @havaji
#16 Troll @suncar
Lewdgrip Whiparm @Duckwing
Helmut Wolf @skullflame
Ulgroth Bolgroth @Moozer
Coach @suncar
Chef @Moozer
3 reroll markers @razta
Alla som deltog med något har således 1 lott var. När det är draget vem som vinner ser jag till att denne får laget i god tid innan SnowBowl så man kan spela med Swebbalaget där. Jag är väldigt nöjd och stolt över hur laget blev, alla har presterat bättre än vad man kunde förvänta sig och att laget är helt färdigt långt innan december är ju rent av otroligt. Hoppas jag inte stressat någon för mycket.
Väl mött för denna gången!
För övrigt kommer årets DOUBT-tärningar att ha orange färg, så när de kommer på posten kommer jag att donera ett par tärningar till den som vinner laget.
Grattis @broCooli !
Ska bara rådgöra med olympiska kommittén och FIFA innan svaret :-)
ÄNTLIGEN!!
först tog jag följande lista:
#01 Goblin Renegade Bajlon
#02 Maurauder inforthepain
#03 Maurauder Drexxl
#04 Dark Elf Renegade khanmank
#05 Maurauder melisqus
#06 Skaven Renegade DavidD
#07 Ork Renegade lard
#08 Maurauder Stareater
#09 Maurauder Juiblex
#10 Maurauder emilskaya
#11 Maurauder Morn42
#12 Maurauder Razta
#13 Maurauder Broccooli
#14 Minotaur kaju
#15 Ogre havaji
#16 Troll suncar
Lewdgrip Whiparm Duckwing
Helmut Wolf skullflame
Ulgroth Bolgroth Moozer
Coach suncar
Chef Moozer
3 reroll markers razta
tog bort alla dubletter:
Bajlon
inforthepain
Drexxl
khanmank
melisqus
DavidD
lard
Stareater
Juiblex
emilskaya
Morn42
Razta
Broccooli
kaju
havaji
suncar
Duckwing
skullflame
Moozer
sorterade alfabetiskt för att kontrollera:
bajlon
broccooli
davidd
drexxl
duckwing
emilskaya
havaji
iftp
juiblex
kaju
khanmank
lard
melisqus
moozer
morn42
razta
skullflame
stareater
suncar
dubbelkollade med kaju att han inte skulle vara med på lottningen.
slog därefter 2 t6, där första t6 var en t3 för att indikera spannet på andra t6. (1-6, 7-12, 13-18)
slog fram 51. alltså första numret i tredje sextalet dvs 13.
nummer 13 på listan var jag.
slog alltså inte efter den alfabetiska ordningen utan från 'lag'ordningen. den alfabetiska var bara kontrollista egentligen.