Så för att vara med är det bara att rösta nedan och vara bered på att måla en figur till senast oktober typ
Närmare bestämt än senast oktober är det inte sagt. Jag tänker att World Cup får bli deadline för det är en bra dropp off där många ses. Hur låter det med alla?
Pronemarkören är så nice :P förstå mig inte fel, gillar den stora demon/ele/freaket också men pronemarkören har mycke karaktär som får mig tänka på nattamat! Du serverar alltid nice nattamat, hehe. Det är som att besöka en mormor/farmor när man hälsar på dig. Svårt att vara hungrig.
Edit:
Efter kollat lite närmare, är det tänkt att vara tonfisk som brukar vara rödare eller lax som man kan highlighta lite med orange?
@kaju, @Moozer : snygga modeller där grabbar. Kaju din modell behöver lite mer bilder på sig för att man skall fatta allt som händer med en. Moozer, jag måste försöka härma din hud nu, men tror inte jag kommer att lyckas.
Har bara petat lite på min modell, rostat metalldelarna lite, petat lite på huden etc sedan sist men lägger väl upp en bild för att ni skall få något att titta på.
Det är en best från Age of Sigmar boxen och sen är det en plast zombie. Resten är greenstuff.
Om det är sista bilden du menar så är det mina vackra händer!
Kocken ser väldigt snygg ut @moozer. Gillar blodstänk och eldeffekterna. Rent och prydligt målat!
Det enda jag kan tänka på som förbättringsförslag är metallberget han har på ryggen. När allt är tenn/stål färgat blir det lite för homogent. Att göra någon kastrull, något handtag etc i mässing (brass) skulle ge mer kontrast och göra att detaljerna syns bättre.
Kocken ser väldigt snygg ut @moozer. Gillar blodstänk och eldeffekterna. Rent och prydligt målat!
Det enda jag kan tänka på som förbättringsförslag är metallberget han har på ryggen. När allt är tenn/stål färgat blir det lite för homogent. Att göra någon kastrull, något handtag etc i mässing (brass) skulle ge mer kontrast och göra att detaljerna syns bättre.
Helt rätt! Har bara grundat packningen. Sitter en kopparpanna där bak. Vi tänker lika!
Hur går det med laget alla? Ni som inte har rapporterat in, kan väl lägga upp en liten text om hur ni tänker, om ni har något på gång snart eller så...
Är på gång
#03 Maurauder @Drexxl - på G
#07 Ork Renegade @lard - på G
#08 Maurauder @Stareater - på G
#11 Maurauder @Morn82 - På G
#12 Maurauder @razta - på G
Chef @moozer - på G
Comments
Varannan dag? Vem målar så ofta :O
Du menade väl: Varannan dag? Vem målar så sällan?
Orkar inte måla mer. Jag var inte så kompis med washen.
Edit:
Efter kollat lite närmare, är det tänkt att vara tonfisk som brukar vara rödare eller lax som man kan highlighta lite med orange?
+1
Ska se till att fjutta eld i brasan och lite småpill.
Har bara petat lite på min modell, rostat metalldelarna lite, petat lite på huden etc sedan sist men lägger väl upp en bild för att ni skall få något att titta på.
Här är nån som spyr.
Här tänkte jag att miotaur demonen skulle komma ut först.
Här är en "Horn-i-Sushi" som prone markör för minotauren.
Om det är sista bilden du menar så är det mina vackra händer!
@Bajlon : snygg gobbo!
Verkar klart:
#01 Goblin Renegade @Bajlon - klar
#02 Maurauder @inforthepain - klar
#14 Minotaur @kaju - Klar
Ugroth Bolgrot @moozer - klar?
Är på gång
#03 Maurauder @Drexxl - på G
#07 Ork Renegade @lard - på G
#08 Maurauder @Stareater - på G
#11 Maurauder @Morn82 - På G
#12 Maurauder @razta - på G