Open season 14

1234568»

Comments

• Pellevin wrote: »
    Perfekt! Kl 13?

Det blir bra. Alpha?
  • Obsalut ferpekt! Om du fixar ditt lag ganska snabbt efter er match kan jag ta med matchlistor.
  • Nån som vill möta OP flings på torsdag förmiddag? Börjar jobba kl13 så helst innan det.
  • Måndag 15/4. Kan jag spela open (på kvällen) för den som är sugen.
  • @morn82 ska vi ta en sista match för säsongen så vi slipper varandra sen :P

@Pertan jag kanske måste ut till Saltsjö Boo tidigt på tisdag förmiddag. Bor inte du typ på vägen dit? Kanske försöka hinna med en snabb brunchmatch?
  • Ionas wrote: »
    @morn82 ska vi ta en sista match för säsongen så vi slipper varandra sen :P
    Kör. Så dungeon imorgon kl 1730 på jobbet? (Gullmars?)
  • Blir bra. Har du dungeon pitch?
  • Ionas wrote: »
    Blir bra. Har du dungeon pitch?
    Jag har!
  • @Pertan jag kanske måste ut till Saltsjö Boo tidigt på tisdag förmiddag. Bor inte du typ på vägen dit? Kanske försöka hinna med en snabb brunchmatch?

@Ionas, tyvärr så jobbar jag heldag tisdag. Men hur ser din onsdag kväll ut?
  • @Pertan Den är öppen. Ska vi köra?
  • Hej vänner
    På fredag är det Beerbowl. Dvs 2-3 Open rundor med start kl 12:00 (se separat tråd)
    Jag kan redan från kl 12:00 vilka är på?
  • Skullflame wrote: »
    @Pellevin klart.
    Lessen, bilen tappade ljuddämparen så jag har en dejt med verkstan, och den krockar tyvärr med vår match. Ber om ursäkt för den korta varseln. Men det var lite svårt att förutse.
  • Så open på torsdag
    Vem är på?
  • Det visar sig att måndag skulle passa bra för en duvning. Khorne med låg TV.
  • Skullflame wrote: »
    Det visar sig att måndag skulle passa bra för en duvning. Khorne med låg TV.
    Måndag kan jag om du är på för (relativt) högt Slann

• Morn82 wrote: »
    Skullflame wrote: »
    Det visar sig att måndag skulle passa bra för en duvning. Khorne med låg TV.
    Måndag kan jag om du är på för (relativt) högt Slann

Vi kör på det
  • Skaven TV 1690 söker en Open till torsdag 2e. Kan hela dagen.
  • edited April 2019
    DavidD wrote: »
    Skaven TV 1690 söker en Open till torsdag 2e. Kan hela dagen.

Kan vi prella den? Kan också troligen hela dagen, kör gärna tidigt. Ska bara ”fixa lite” innan jag kan säga säkert
  • Jag har en lucka för open nu på torsdag (2/5) om någon vill spela
  • edited May 2019
    Ingen som vill hoppa med mig imorgon?
  • Hej open-vänner.
    Nuffle och jag har bestämt att Open 14 slutar 25e maj och att det blir en sommar-Open innan nästa liga drar igång i höst.
  • Orcher tv1490 vill gärna lira i morgon tisdag 7/5. Någon som är sugen? 16-tiden på Alpha?
  • Någon som känner för en sista (?) open måndag eller tisdag, runt lunch?
  • En sista Open på torsdag någon?
  • Jag har petat lite i systemet för att få in Open 15. Det går fortfarande att spela i Open till och med lördag 25 (26e är det squig och annat bus). Vill ni trycka in en match i systemet så gå in på: http://www.stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=si&s=90
  • En sista Open dagtid imorgon lr på fredag?
Sign In or Register to comment.