Open season 14

245678

Comments

• Står våra enda val mellan kaffe med bulle och ondskefulla köttätande dvärgar? Cake or Death?
  • Ionas wrote: »
    Står våra enda val mellan kaffe med bulle och ondskefulla köttätande dvärgar? Cake or Death?

Mitt snötroll kan säkert slänga in en kram också....
  • Pellevin wrote: »
    Jag har fett ondskefulla dvärgar som gärna käkar lent människokött.

Kommer ett PM din väg senare ikväll angående lördagen!
    Eller som en rolig vän ibland svara på Franska ”câlins de masse” (ändrade hans svar...)
  • Jag är öppen för en open i helgen
  • I valet mellan kaka och död så kan vi lära oss av våra vänner från Skottland, " I chose not to choose". Så, @Morn, @Jubilex, @Pellewhine, miniturnering i Alvik på lördag? :D
  • 9781594866265.jpg

Jag är faktiskt sugen också, ska kolla lite hemma hur läget ser ut - kan man krascha om det klaffar?
    I valet mellan kaka och död så kan vi lära oss av våra vänner från Skottland, " I chose not to choose". Så, @Morn, @Jubilex, @Pellewhine, miniturnering i Alvik på lördag? :D

Oj nu blir jag oxå sugen, men jobbar såklart till 19. Vilka tider har ni tänkt att hålla på?
  • Haha vi får spamma Jubilex och se om han faktiskt är intresserad av mer än en match och är villig att ta emot en massa obeslutsamma nördar. :D
  • Föreslog klockan 1000 för @morn82 och sedan 1300 vid alpha för Pellevin.
    @Morn82 noterade att det var Magic release på lördag så @pellevin det kan vara trångt på alpha då?
    Jag fixar en p-plats åt dig om vi kör hemma i Alvik, funkar det?

@Ionas om @morn82 kan så kan du köra mot honom vid 1300 :-).
    Klart du kan krascha här, du kan välja på golv, soffa eller säng (beroende på hur matchen slutar....)

@DavidD skönt att någon ser till att Sveriges hjul rullar... om du inte känner att en förkylning är på gång och blir "hemma" för sjukdom på lördag...
  • Juiblex wrote: »

@DavidD skönt att någon ser till att Sveriges hjul rullar... om du inte känner att en förkylning är på gång och blir "hemma" för sjukdom på lördag...

100% ob på helg....

• Juiblex wrote: »
    Föreslog klockan 1000 för @morn82 och sedan 1300 vid alpha för Pellevin.
    @Morn82 noterade att det var Magic release på lördag så @pellevin det kan vara trångt på alpha då?
    Jag fixar en p-plats åt dig om vi kör hemma i Alvik, funkar det?

@Ionas om @morn82 kan så kan du köra mot honom vid 1300 :-).
    Klart du kan krascha här, du kan välja på golv, soffa eller säng (beroende på hur matchen slutar....)

Jag menade krascha Kalaset ;)
  • Jag kommer till Alvik @Juiblex. Kommer dock endast spela en match. Har annat avtalat senare.
  • Alvik funkar för mig med. Kommer till kl 10
  • edited January 2019
    Bangar Alvik visar det sig, ha så skoj ni som kan!

Liber null antar utmaningar till open-match 24/1 på alfa. Först till kvarn oavsett lag (orkar inte fega)

Regelförtydligande - skaven undanbedes mest för att LN spelat 3 av 3 matcher mot råttor. Men hellre råttor än ledig vecka!
  • Bangar Alvik visar det sig, ha så skoj ni som kan!

Liber null antar utmaningar till open-match 24/1 på alfa. Först till kvarn oavsett lag (orkar inte fega)

Regelförtydligande - skaven undanbedes mest för att LN spelat 3 av 3 matcher mot råttor. Men hellre råttor än ledig vecka!

Gillar du inte söta små Skavens :O ;)

• DavidD wrote: »
    Bangar Alvik visar det sig, ha så skoj ni som kan!

Gillar du inte söta små Skavens :O ;)

Jo, absolut, men jag tänkte bara att lite variation vore kul. Men skaven är som sagt bättre än inget!
  • Jag kan mötas nu på måndag (21/1) för den som vågar sig mot mina grodor
  • Någon som har tid för en match på Alpha på fredag förmiddag? Orcher ca tv1250 finnes
  • @Ztorm, kanske! Återkommer om jag kan "jobba" hemifrån eller inte.
  • Lyckades inte flytta på några möten så måste ställa in.
  • @Pertan, ok synd! En annan gång

Ingen annan som är sugen? I morgon fredag 18/1, jag kan från ca kl. 11.00
    Orcher tv1270
  • Liber Null söker fortfarande tappert motstånd som inte räds kaosalver till den 24/1. Först till kvarn, hur mycket thick skull eller leap ni än har!
  • Liber Null söker fortfarande tappert motstånd som inte räds kaosalver till den 24/1. Först till kvarn, hur mycket thick skull eller leap ni än har!
    Jag har mycket Leap (11 spelare) men bara 1 Thick skull. Tyvärr så kan jag inte 24/1. dock kan jag Måndag 21/1 om det funkar för dig?
  • Morn82 wrote: »
    Liber Null söker fortfarande tappert motstånd som inte räds kaosalver till den 24/1. Först till kvarn, hur mycket thick skull eller leap ni än har!
    Jag har mycket Leap (11 spelare) men bara 1 Thick skull. Tyvärr så kan jag inte 24/1. dock kan jag Måndag 21/1 om det funkar för dig?

Har eventuellt match mot Ionas humans då. Faller det igenom är det nog för att jag inte kan, så vi får nog blicka framåt i kalendern...
  • Angående Northstar Hillbillies mot Blacklock drillers.
    "Pellevin vill notera att båda halvlekarna avslutades med failade GFI med reroll för TD för dvärgarna". Skönt ändå att det hände för någon som aldrig blir bitter och ältar det som hänt i åratal efteråt.
  • I själva verket har jag redan glömt det.
    Angående Northstar Hillbillies mot Blacklock drillers.
    "Pellevin vill notera att båda halvlekarna avslutades med failade GFI med reroll för TD för dvärgarna". Skönt ändå att det hände för någon som aldrig blir bitter och ältar det som hänt i åratal efteråt.

Vad som igentligen hände var att hans runners hade fått en del smällar i både första och andra halvlek och det syntes tydligt att lårkakorna började få fäste...
    Bedömde att dom aldrig skulle klara att ta dom där extra stegen innan krampen/mjölksyran/lårkakorna tog ut sin rätta!
    Coach seger helt enkelt!!

• Beställde en minotaur idag. Ingen som vill möta Liber Null på torsdag innan de blir farliga på riktigt?
  • Jag väntar bekräftelse från min nästa liga match när den spelas
    Den ska spelas någon av följande dagar
    Söndag 27/1, Måndag 28/1, Torsdag 31/1 eller söndag 3/2
    Vilket betyder att alla dagar utom en av dessa är jag öppen för en Open.
    Någon som vill preliminärt hoppa på en av dom dagarna?
  • Beställde en minotaur idag. Ingen som vill möta Liber Null på torsdag innan de blir farliga på riktigt?

Hej, Jag skulle kunna köra mot dig på Torsdag om du vill!
    Dock så förstår jag om du inte "kan" då det är en viss TV skillnad...
Sign In or Register to comment.