Open season 14

135678

Comments

• Juiblex wrote: »
    Beställde en minotaur idag. Ingen som vill möta Liber Null på torsdag innan de blir farliga på riktigt?

Hej, Jag skulle kunna köra mot dig på Torsdag om du vill!
    Dock så förstår jag om du inte "kan" då det är en viss TV skillnad...

Avtalat! Som jag sa, först till kvarn oavsett hur mycket leap eller thick skull ni har! Kul med motstånd!

Jag kanske får köra en proxy för nån starplayer.

/grumpan
  • Liga matchen spikan så nu är dessa datum öppna
    Söndag 27/1, Måndag 28/1, eller söndag 3/2
    Någon som vill hoppa med mig då?

• Pertan wrote: »
    Lyckades inte flytta på några möten så måste ställa in.

@Pertan Nytt försök nu på fredag 25.e?

• @Ztorm, jag kollar upp. Återkommer ikväll!
  • @Ztorm, det ser lovande ut! På Alpha? Eller kan vi lira hos mig?
  • Verkar som Juiblex Norse-karlar fegar ur över lite hosta och feber. Liber Null har fortfarande våld över om någon har tid och mod ikväll? Alfa kl 18 - tar alla utmaningar.
  • @Pellevin? @Pertan? Ingen av er som kan rädda mig från att gå matchlös ikväll?
  • Jag spelar seriematch ikväll tyvärr så ingen open för mig.
  • edited January 2019
    Kejrå, vad tror ni allmänt? chansen att få en Open-match på plats är rätt otroligt liten va?
  • Jaja, vad är väl en båtmatch mot dvärgar...
  • @grumplekins jag har ligamatch ikväll. Kan lira open nästa torsdag.
  • Kejrå, vad tror ni allmänt? chansen att få en Open-match på plats är rätt otroligt liten va?
    Troligen ganska små.
    Jag kan spela på söndag eller måndag mot dig som du vill/kan/vågar?

• Morn82 wrote: »
    Kejrå, vad tror ni allmänt? chansen att få en Open-match på plats är rätt otroligt liten va?
    Troligen ganska små.
    Jag kan spela på söndag eller måndag mot dig som du vill/kan/vågar?

Inga bra dagar för mig. :(
  • Jag vill gärna spela nästa torsdag (31/1). Vem vill fira min döda mammas födelsedag med mig?
  • Någon som vill köra en kvällsopen idag söndag kl 19 på Alpha? Finns ett gäng mysiga råtter på TV 1060 som vill ut o springa, och helst möter lag i samma stil och TV.
  • Efter fyra förluster på raken så är jag redo för nr fem.
    Vem vill hjälpa mig med det? (gärna inte orker.....)
  • Morn82 wrote: »
    Efter fyra förluster på raken så är jag redo för nr fem.
    Vem vill hjälpa mig med det? (gärna inte orker.....)

Att vara coach för ett slann lag är inte alltid så lätt... :-D

Tar gärna en båt match mot dig, även om mina Norse är nästan jämnförbara med Orcs.
    Lördag eftermiddag?

• Juiblex wrote: »
    Tar gärna en båt match mot dig, även om mina Norse är nästan jämnförbara med Orcs.
    Lördag eftermiddag?
    Lördag är tyvärr bokad.
    Dock så kan jag på söndag

• Jag vill spela en openmatch nu på torsdag kl 18 på alphaspel. Någon som är sugen?
  • Pellevin wrote: »
    Jag vill spela en openmatch nu på torsdag kl 18 på alphaspel. Någon som är sugen?

Sugen ja, måste kolla om min ordinarie säsongsmotståndare kan då först bara - men hittar du ingen annan innan jag får besked och min match inte kan spelas då så kör vi! (Liber Null/Chaos)
  • Kul! Jag har inte fått en enda SPP utom MVP på mina två senaste matcher, så det vore rart om du kunde bjuda på en sådan också.
  • Du kan få göra en pass runda 16 :P
  • Låter bättre än vad jag gjorde mot @Juiblex.
  • Jag letar också Openmatch till torsdag kl. 18. Ställer upp med Wood Elves TV1100 utan apotekare. Antar alla utmaningar.
  • @Nyaga skall vi boka då? @grumplekins kan ju inte ge ett säkert besked ännu.
  • Verkar rättvist.
  • Verkar rättvist.
    Är du säker? Annars har du ju första tjing förstås!
  • Pellevin wrote: »
    @Nyaga skall vi boka då? @grumplekins kan ju inte ge ett säkert besked ännu.
    Alrajt - lirar gärna mot dig på torsdag!
  • @grumplekins vi kan kanske köra vår match istället, om det nu inte blir ligamatch för dig
  • Bra @Nyaga. Jag kommer vid 18, och skriver ut listorna.
Sign In or Register to comment.