Om jag inte kan boka in min liga match nu på torsdag så möter jag gärna någon i open.
Jag kan spela både på båt eller på vanlig plan.
Har ett lågt TV dvärglag (endast 1 840 000)
Så jag har ingen match planerat till imorgon.
Någon som vill?
Skavenspelare kommer kunna köra 2 st ball & chain vilket kan bli roligt.
Eller varför inte morg, wizard och massa roliga kort.
[Offtopic] Jag kommer osökt att tänka på historiaprovet på högstadiet med frågan: Vilka länder industrialiserades efter England? Jag svarade Taiwan och Brasilien eller liknande. Jag fick inga poäng... [/Offtopic]
[Offtopic] Jag kommer osökt att tänka på historiaprovet på högstadiet med frågan: Vilka länder industrialiserades efter England? Jag svarade Taiwan och Brasilien eller liknande. Jag fick inga poäng... [/Offtopic]
Openmatch på måndag/ tisdag kväll? 910 TV Brettonians söker motståndare.
Jag skulle gärna vilja köra en match mot dig, men det blir först efter jag har klarat av Moozer och DavidD. Men skillnaden i TV kan göra det lite ensidigt..... om inte Moozer har offrat sina barn i Nuffles ära (maken till otur med tärningarna....) eller DavidD mysiga amazoner inte gör vikingspett av laget....
Jag har vissa issues med dina norse. Blood bowl är nog som tråkigast när matchen avgörs tidigt på grund av knocks och casar och resterande 8-12 turns bara är en transportsträcka. Norse med mycket mighy blow, dirty player och ingen bänk är tyvärr kanske det lag som har mest risk för att hamna i ovanstående tråkighet. Jag förstår varför du valt att bygga dem så, för det är rätt effentivt sätt att vinna matcher. Jag är bara inte så sugen på att boka upp mig på en match som jag tror kommer vara rätt trist. Ta det inte personligt
Openmatch på måndag/ tisdag kväll? 910 TV Brettonians söker motståndare.
Skulle va kul att få in en extra match så tar gärna den, men mina woodies är på 1240 så blir 290k TV skillnad efter att ha lagt in din journeyman. Förstår om det känns som för mycket.
Comments
f.k. har match bokad nu.
Ikväll, 18:00, Alpha.
Jag kan spela både på båt eller på vanlig plan.
Har ett lågt TV dvärglag (endast 1 840 000)
Någon som vill?
Skavenspelare kommer kunna köra 2 st ball & chain vilket kan bli roligt.
Eller varför inte morg, wizard och massa roliga kort.
fy vad dåligt!
Jag skulle gärna vilja köra en match mot dig, men det blir först efter jag har klarat av Moozer och DavidD. Men skillnaden i TV kan göra det lite ensidigt..... om inte Moozer har offrat sina barn i Nuffles ära (maken till otur med tärningarna....) eller DavidD mysiga amazoner inte gör vikingspett av laget....
Skulle va kul att få in en extra match så tar gärna den, men mina woodies är på 1240 så blir 290k TV skillnad efter att ha lagt in din journeyman. Förstår om det känns som för mycket.
Vill nog ha minst en tackle innan jag ger mig på amazoner, och har ligamatch bokad på torsdag.
Kan tyvärr inte den tiden!
Alla förslag är dock välkommna
Nu på Torsdag kl 18.
Någon som vill/vågar?
Kanske ingen dröm match up, men jag är på
Ses Torsdag kl 18 då
Torsdag lunch? Taget.
Kan vi säga 13?
Abso. Ses kl13 på Alpha på torsdag.
Perfekt och ja jag tänkte på Alphaspel.
Ses på Torsdag