Open season 13

145791012

Comments

• Nyaga wrote: »
    Jag lirar gärna en Open-match imorgon torsdag ca kl 18. om någon kan/vill.

f.k. har match bokad nu.

• Fick just en lucka i kalendern och undra därför om det finns någon där ute som vill lära mina råttor en läxa?

Ikväll, 18:00, Alpha.
  • Söndag kl 13 på alphaspel?
  • Poppar gärna en mest lördag kl 20 eller söndag kl 19. Har nyckel o kramgoa amazoner
  • Om jag inte kan boka in min liga match nu på torsdag så möter jag gärna någon i open.
    Jag kan spela både på båt eller på vanlig plan.
    Har ett lågt TV dvärglag (endast 1 840 000)
  • Så jag har ingen match planerat till imorgon.
    Någon som vill?
    Skavenspelare kommer kunna köra 2 st ball & chain vilket kan bli roligt.
    Eller varför inte morg, wizard och massa roliga kort.
  • Hej alla. Mina amazoner (tv 1260 efter en hård omgång) vill spela nu på torsdag runt/efter lunch.
  • Jag kör gärna efter lunch. Kl 18 är efter lunch, och då spelar jag gärna.
  • [Offtopic] Jag kommer osökt att tänka på historiaprovet på högstadiet med frågan: Vilka länder industrialiserades efter England? Jag svarade Taiwan och Brasilien eller liknande. Jag fick inga poäng... [/Offtopic]
  • Mooselord wrote: »
    [Offtopic] Jag kommer osökt att tänka på historiaprovet på högstadiet med frågan: Vilka länder industrialiserades efter England? Jag svarade Taiwan och Brasilien eller liknande. Jag fick inga poäng... [/Offtopic]

fy vad dåligt!
  • Förutsatt att man anser att Taiwan är ett land borde ditt svar vara värt två poäng.
  • Openmatch på måndag/ tisdag kväll? 910 TV Brettonians söker motståndare.
    Openmatch på måndag/ tisdag kväll? 910 TV Brettonians söker motståndare.

Jag skulle gärna vilja köra en match mot dig, men det blir först efter jag har klarat av Moozer och DavidD. Men skillnaden i TV kan göra det lite ensidigt..... om inte Moozer har offrat sina barn i Nuffles ära (maken till otur med tärningarna....) eller DavidD mysiga amazoner inte gör vikingspett av laget....
  • Jag har vissa issues med dina norse. Blood bowl är nog som tråkigast när matchen avgörs tidigt på grund av knocks och casar och resterande 8-12 turns bara är en transportsträcka. Norse med mycket mighy blow, dirty player och ingen bänk är tyvärr kanske det lag som har mest risk för att hamna i ovanstående tråkighet. Jag förstår varför du valt att bygga dem så, för det är rätt effentivt sätt att vinna matcher. Jag är bara inte så sugen på att boka upp mig på en match som jag tror kommer vara rätt trist. Ta det inte personligt :)
    Openmatch på måndag/ tisdag kväll? 910 TV Brettonians söker motståndare.

Skulle va kul att få in en extra match så tar gärna den, men mina woodies är på 1240 så blir 290k TV skillnad efter att ha lagt in din journeyman. Förstår om det känns som för mycket.
  • Steave: Den tar vi. Vi tar resten via PM.
  • @nyaga @steave @pocketraver ni ligger på TV nära mig, någon av er som vill köra en match på torsdag runt lunch på Alphaspel?
  • DavidD wrote: »
    @nyaga @steave @pocketraver ni ligger på TV nära mig, någon av er som vill köra en match på torsdag runt lunch på Alphaspel?

Vill nog ha minst en tackle innan jag ger mig på amazoner, och har ligamatch bokad på torsdag.
    @nyaga @steave @pocketraver ni ligger på TV nära mig, någon av er som vill köra en match på torsdag runt lunch på Alphaspel?

Kan tyvärr inte den tiden!
  • Någon på liknande TV som vill möta 1080 råttor.
    Alla förslag är dock välkommna :)
    Nu på Torsdag kl 18.
  • edited October 2018
    Någon på liknande TV som vill möta 1080 råttor.
    Alla förslag är dock välkommna :)
    Nu på Torsdag kl 18.
    Jag har Chaos Dwarfs på 1280. Säg gärna till direkt ifall du inte vill lira, så kan jag söka annan motståndare.
  • Mina dvärgar söker open till nästa veckan
    Någon som vill/vågar?
  • @pellevin
    Kanske ingen dröm match up, men jag är på :)
    Ses Torsdag kl 18 då :)
  • @DavidD vill du möta mina råttor på 1470? Dom 210 i TV vägs gott och väl upp av uselt spel och dåliga beslut.
  • @pellevin
    Kul! Jag antar att vi kör på Alphaspel. Jag tar med matchlistorna.
  • Skullflame wrote: »
    @DavidD vill du möta mina råttor på 1470? Dom 210 i TV vägs gott och väl upp av uselt spel och dåliga beslut.

Torsdag lunch? Taget.

Skullflame wrote: »
    @DavidD vill du möta mina råttor på 1470? Dom 210 i TV vägs gott och väl upp av uselt spel och dåliga beslut.

Torsdag lunch? Taget.

Kan vi säga 13?
  • Skullflame wrote: »
    DavidD wrote: »
    Skullflame wrote: »

Torsdag lunch? Taget.

Kan vi säga 13?

Abso. Ses kl13 på Alpha på torsdag.

• Pellevin wrote: »
    @pellevin
    Kul! Jag antar att vi kör på Alphaspel. Jag tar med matchlistorna.

Perfekt och ja jag tänkte på Alphaspel.
    Ses på Torsdag :)

• Nån som vill köra en Open 13 match idag på AS ? (Kort varsel jag vet) Kör Chaos 1380 pts
Sign In or Register to comment.