Hej på er!
Hur funkar det, styr man upp matcher i detta forum? I så fall, någon som har lust att ge mig och mina orcher en duvning nu på torsdag 30/8? obs! rookie
Hej på er!
Hur funkar det, styr man upp matcher i detta forum? I så fall, någon som har lust att ge mig och mina orcher en duvning nu på torsdag 30/8? obs! rookie
Om jag inte bokar in en liga 27 match så möter gärna mina dvärgar dig (OBS ej rookies)
Har 1760k i tv
Men jag är snäll... Det har mamma sagt
Hej på er!
Kan trolla fram ett rookie-lag att möta dig med om du vill.
Hej på er!
Kul! Gärna det. Kan från ca 16.00, lirar gärna så tidigt som möjligt. När passar det maestro?
Comments
Är det ok?
Open 12 håller på till och med söndag 26e.
edit: där var det fixat. Blev visst att köpa tillbaka hela laget igen...
Fixat
Är ledig varje kväll denna vecka. Någon som vill boka in säsongens första open?
Har 1760k i tv
Men jag är snäll... Det har mamma sagt
Vem sätter YB på dessa?
Vet du vilka?
Har YB-at Ztorm i Open iaf
Kul! Gärna det. Kan från ca 16.00, lirar gärna så tidigt som möjligt. När passar det maestro?
säg när. jag åker till Riga på träningsläger onsdag-torsdag.
En kan inte ha YB i den reguljära säsongen.
Imorgon blir bra. Jordell och deeproot. Just sayin
Youngblood. Immun mot death