Någon som vill möta mina TV1330 purple patriots humans på torsdag eller någon annan kväll?
Och jag kan med brettonia/khrorne/ogres på tisdag kväll. Alla lag är rookies. Ska jag spela med annat än brettonians behöver jag nog veta rätt snart så jag hinner skapa laget.
Någon som vill möta mina TV1330 purple patriots humans på torsdag eller någon annan kväll?
Och jag kan med brettonia/khrorne/ogres på tisdag kväll. Alla lag är rookies. Ska jag spela med annat än brettonians behöver jag nog veta rätt snart så jag hinner skapa laget.
Skulle nog hinna med en tisdagsmatch med dig också. Rookie-lag? Menar du YB?
Ta det lag som funkar för dig
@Alla Ett litet trick jag tycker är bra: om din match blir inställd så går det att ta bort den från matchlistan. Gör gärna det, så att det går att se vilka matcher som är aktuella.
Comments
Mosa norrmännen
Kan från 1730 på jobbet vid Gullmarsplan
Ps. Har 1700( lågt?) tv dvärgar
Säg till när du har ett lag redo så lägger jag till det på Open 13.
/Open-comish
Åker vi båt på söndag?
Intresserad! Skickar PM...
I brist på intresseanmälningar: Är det någon som vill spela på onsdag istället?
Nu har jag skapat ett skaven lag (Physicx) så dina chaos har något att slå på.
Ses på torsdag kl 18 som vi sa, ser fram emot en match
Vill nog levla upp mitt lag lite till innan jag möter dina dvärgar igen
Vi kan lira på söndag
Skulle nog hinna med en tisdagsmatch med dig också. Rookie-lag? Menar du YB?
Ta det lag som funkar för dig
Nope, jag menar att det är ett nyskapat lag som inte spelat matcher. Då kör vi på tisdag. Vi tar resten per mejl.
@DavidD: Kan du skicka in mina Brettonia Woods i Open Season? Tack på förhand!
Massor av blocks utlovas, en o annan KO samt lite CAS.... kanske kastas boll en eller två ggr också!
@Mooselord vill du ha skjuts till och/eller från Alphaspel på tisdag ifall våra matcher går där?
@Mooselord vill du ha skjuts till och/eller från Alphaspel på tisdag ifall våra matcher går där?[/quote]
Fixas under dagen så ses vi imorgon 18 på Alpha!