Open season 13

1235712

Comments

• Kul! Jag försöker också komma lite tidigare.
  • edited September 2018
    Mina amazoner söker en open nu på lördag kl 16. Stadio eller båt. @imp @Pellevin @pocketraver @skullflame
  • Lessen, det krockar med Pouring Rain.
  • Pellevin wrote: »
    Lessen, det krockar med Pouring Rain.

Mosa norrmännen ;)
  • Ingen förstår ändå vad dom säger i Bergen...
  • Letar efter motstånd till måndag
    Kan från 1730 på jobbet vid Gullmarsplan
    Ps. Har 1700( lågt?) tv dvärgar
  • Jag är ute efter en openmatch på tisdag. Jag har inte reggat ett lag, men kan spela rookie-brettonia, rookie-khorne eller rookie-ogres.
  • Mooselord wrote: »
    Jag är ute efter en openmatch på tisdag. Jag har inte reggat ett lag, men kan spela rookie-brettonia, rookie-khorne eller rookie-ogres.

Säg till när du har ett lag redo så lägger jag till det på Open 13.

/Open-comish

• Dagtid imorgon 12-13 nånting? Förnedrade råttor söker stöd.
  • Någon som vill möta mina TV1330 purple patriots humans på torsdag eller någon annan kväll?
  • Scribbler wrote: »
    Någon som vill möta mina TV1330 purple patriots humans på torsdag eller någon annan kväll?
    imorgan så kan mina dvärgar

Någon som vill möta mina TV1330 purple patriots humans på torsdag eller någon annan kväll?

Och jag kan med brettonia/khrorne/ogres på tisdag kväll. Alla lag är rookies. Ska jag spela med annat än brettonians behöver jag nog veta rätt snart så jag hinner skapa laget.

Åker vi båt på söndag?

• Skullflame wrote: »
    Dagtid imorgon 12-13 nånting? Förnedrade råttor söker stöd.

Intresserad! Skickar PM...
    Jag är ute efter en openmatch på tisdag. Jag har inte reggat ett lag, men kan spela rookie-brettonia, rookie-khorne eller rookie-ogres.

I brist på intresseanmälningar: Är det någon som vill spela på onsdag istället?
  • @Denkan
    Nu har jag skapat ett skaven lag (Physicx) så dina chaos har något att slå på.
    Ses på torsdag kl 18 som vi sa, ser fram emot en match :)
  • Morn82 wrote: »
    Scribbler wrote: »
    imorgan så kan mina dvärgar

Vill nog levla upp mitt lag lite till innan jag möter dina dvärgar igen =)

• DavidD wrote: »

Åker vi båt på söndag?

Vi kan lira på söndag =). Kan pm för tid.

Och jag kan med brettonia/khrorne/ogres på tisdag kväll. Alla lag är rookies. Ska jag spela med annat än brettonians behöver jag nog veta rätt snart så jag hinner skapa laget.

Skulle nog hinna med en tisdagsmatch med dig också. Rookie-lag? Menar du YB?
    Ta det lag som funkar för dig =)
  • @scribbler:
    Nope, jag menar att det är ett nyskapat lag som inte spelat matcher. Då kör vi på tisdag. Vi tar resten per mejl.

@DavidD: Kan du skicka in mina Brettonia Woods i Open Season? Tack på förhand!
  • Någon som vill möta ett norse lag med vind i vinnarseglet nu på tisdag?

Massor av blocks utlovas, en o annan KO samt lite CAS.... kanske kastas boll en eller två ggr också!
  • Jag spelar gärna en match på torsdag. Har tilltuffsade, men obesegrade :), Skaven.
  • Juiblex wrote: »
    Någon som vill möta ett norse lag med vind i vinnarseglet nu på tisdag?

Massor av blocks utlovas, en o annan KO samt lite CAS.... kanske kastas boll en eller två ggr också!
    Jag har för många fungerande Chaos Dwarves, så jag kör gärna. Fixa ditt lag så att det är redo. Kl 18 på Alphaspel?

@Mooselord vill du ha skjuts till och/eller från Alphaspel på tisdag ifall våra matcher går där?
  • @Alla Ett litet trick jag tycker är bra: om din match blir inställd så går det att ta bort den från matchlistan. Gör gärna det, så att det går att se vilka matcher som är aktuella.
  • @pellevin: Skjuts från alpha vore klockrent!
  • [/quote]Jag har för många fungerande Chaos Dwarves, så jag kör gärna. Fixa ditt lag så att det är redo. Kl 18 på Alphaspel?

@Mooselord vill du ha skjuts till och/eller från Alphaspel på tisdag ifall våra matcher går där?[/quote]

Fixas under dagen så ses vi imorgon 18 på Alpha!
  • Jag är sugen. Jag spelar Woodland.
    Mooselord wrote: »
    Mooselord wrote: »

I brist på intresseanmälningar: Är det någon som vill spela på onsdag istället?

• Tyvärr för sent. Redan bokat in match på tisdag och det är alla bloodbowl jag får in i kalendern.
Sign In or Register to comment.