När jag skulle stoppa ner goblinerna i väskan nu på morgonen kunde jag inte hitta dem. Jag har visst lyckats tappa bort dem i flytten. Jag verkar alltså inte kunna spela i eftermiddag ☹️
När jag skulle stoppa ner goblinerna i väskan nu på morgonen kunde jag inte hitta dem. Jag har visst lyckats tappa bort dem i flytten. Jag verkar alltså inte kunna spela i eftermiddag ☹️
Jag har ett numret Goblin lag jag köpt av Tobbe men kanske saknar vissa positonals. Får kolla din roster.
Jag har ett numret Goblin lag jag köpt av Tobbe men kanske saknar vissa positonals. Får kolla din roster.
Men annars är jag redo för skull flame
Det är lugnt, som sagt hittade jag dem strax efteråt. Dock har mitt lag itne blivit accepterat till öppna ligan än. Hoppas någon hinner fixa det under eftermiddagen.
Comments
start runt 1830-19?
Har du börjat spela i Stockbowl? Kul. Tyvärr kan jag inte på torsdag men jag hoppas någon annan tar upp den kastade handsken.
kanske kommer lyckas spela mer än en match iaf
Jag är uppbokad på torsdag men om du kan någon annan dag så spelar jag gärna!
så passa på att möta mig imorgon!
Du kan få banka på mina alver om du vill
jättehjärna!
Aj löv ju, sa björken
vill väldigt gärna vara med.
någon som vill spela en spontan openmatch?
Spelar gärna, har 130 TV mer än dig om det känns ok? Chaos, utan några "kill skills"
Spelar gärna dungeon eller båt om du vill!
Ja
Vill du spela mot mina goblins på torsdag?
Men annars är jag redo för skull flame
Det är lugnt, som sagt hittade jag dem strax efteråt. Dock har mitt lag itne blivit accepterat till öppna ligan än. Hoppas någon hinner fixa det under eftermiddagen.