Open Season 12

245678

Comments

• Jag trodde jag skulle bli avbytt på LANet, men det blev inte så, så jag kan tyvärr inte lira ikväll.
  • @pellevin måste tyvärr postponea vår match. Mitt flyg från Finland landar inte förrän 17 så hinner inte hem och till alpha i tid.
  • edited May 2018
    @Pertan låter bra. Jag kan inte heller :)
  • edited May 2018
    Snacket går att Jubilex inte vågar dyka upp pga han kände sig trist med särbehandlad sist det begav sig.
    Tråkigt tycker jag.
    Jag gillar karln, tycker hen är en vettig typ etc etc
    Ett förslag är att vi alla kan enas om att vi alla kan vara EXTRA trevliga mot karln när han väl dyker upp.
    Man behöver inte förlora medvetet, men typ;
    -Ah, ni fattar vad jag menar. ;)
    Bered en väg för härran, och yada yada..

För övrigt söker jag med lykta efter ngn som vill designa båtbowlplaner.
    Jag trycker gärna upp dem, men att rita upp dem i lämpligt designerptogrsm känns som att andra kan fixa [bättre och enklare]> .
  • Martin08 wrote: »
    Snacket går att Jubilex inte vågar dyka upp pga han kände sig trist med särbehandlad sist det begav sig.
    Tråkigt tycker jag.
    Jag gillar karln, tycker hen är en vettig typ etc etc
    Ett förslag är att vi alla kan enas om att vi alla kan vara EXTRA trevliga mot karln när han väl dyker upp.
    Man behöver inte förlora medvetet, men typ;
    -Ah, ni fattar vad jag menar. ;)
    Bered en väg för härran, och yada yada...

Här är man en "kompis" och spelar "schysst" så kommer denna attack från ingenstans.... På onsdag den 16 maj serveras råtta på vikingamenyn!! :-D
  • Någon som vill möta dvärgar på torsdag?
  • Någon som vill spela idag?
  • Mina tjockis-dvärgar vill härja på torsdag runt lunch. Kl 12 på Alpha! TV 1140.
  • Så torsdag? Finns det något som vill ut och Rullar lite med/mot mig?
  • Jag kan även imorgon tisdag från typ 1630
  • Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.
  • Skullflame wrote: »
    Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.
    Jag är på. Förutsatt att jag inte har liga match då

• Morn82 wrote: »
    Skullflame wrote: »
    Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.

Vi bokar det preliminärt då. Hör av dig när du vet.
  • Skullflame wrote: »
    Morn82 wrote: »
    Skullflame wrote: »

Vi bokar det preliminärt då. Hör av dig när du vet.
    Bra. du kan ju fundera lite på vad du vill ha för inducments. du kommer ha typ 400k :D

• Någon som vill spela i helgen?
  • Hallå alla. Någon som vill spela lunch måndag?
    Alpha eller hemma-hos, ev utomhus om det är bra väder.
  • Buckan wrote: »
    Någon som vill spela i helgen?
    Imorgon kl 14 på alphaspel?
  • edited May 2018
    Efter några dagars vila är nu Northstars igång igen med träningen!

Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de
    Vi har hört talas om en ”båt” och kan tänka oss att pröva en sådan match....
    Enda kravet som har framförts från spelarrådet ”M-shiners” är att det hålls en tyst minut innan matchstart till minne av Snugglez och Merle.

Har vi några som nappar?

27 = dvärgmos att ta med! Heavynly Bodies
  • Juiblex wrote: »
    Efter några dagars vila är nu Northstars igång igen med träningen!

Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de och kan även tänka sig en tribute match till sina mammor den 27!
    Vi har hört talas om en ”båt” och kan tänka oss att pröva en sådan match....
    Enda kravet som har framförts från spelarrådet ”M-shiners” är att det hålls en tyst minut innan matchstart till minne av Snugglez och Merle.

Har vi några som nappar?

PM

• DavidD wrote: »
    Hallå alla. Någon som vill spela lunch måndag?
    Alpha eller hemma-hos, ev utomhus om det är bra väder.

är ledig på måndag
  • Såg först nu - raincheck
  • Någon som vill/kan köra en match nu på fredag och lördag?
  • @jubilex jag kan ev spela på lördag em/kväll.
  • Juiblex wrote: »
    Någon som vill/kan köra en match nu på fredag och lördag?
    Jag borde kunna på fredag

• edited May 2018
    -
    Juiblex wrote: »
    Någon som vill/kan köra en match nu på fredag och lördag?
    Jag borde kunna på fredag

Kör gärna en match mot dig så fort som mitt TV har kommit ikapp ditt en smula....
    400K känns lite för mycket för att det skall vara jämn match...
  • Jag förstår.
    Dock lutar det mot att jag kommer kunna öka mitt tv med 80k tills fredag.
    Jag förstår.
    Dock lutar det mot att jag kommer kunna öka mitt tv med 80k tills fredag.

Hahah jag såg det!
    Börjar bli ett riktigt giftig lag!
  • Bah! Han möter mina mördar ´flings på onsdag så efter den matchen är dom nere under TV1000 ;)
  • Pertan wrote: »
    Bah! Han möter mina mördar ´flings på onsdag så efter den matchen är dom nere under TV1000 ;)

Vill inte ta någons parti här...... men mördade dvärgar är bra dvärgar.... kan vara så att dvärgar ligger på en klar 2nd plats efter Bull centaurer......
Sign In or Register to comment.