Snacket går att Jubilex inte vågar dyka upp pga han kände sig trist med särbehandlad sist det begav sig.
Tråkigt tycker jag.
Jag gillar karln, tycker hen är en vettig typ etc etc
Ett förslag är att vi alla kan enas om att vi alla kan vara EXTRA trevliga mot karln när han väl dyker upp.
Man behöver inte förlora medvetet, men typ;
-Ah, ni fattar vad jag menar.
Bered en väg för härran, och yada yada..
För övrigt söker jag med lykta efter ngn som vill designa båtbowlplaner.
Jag trycker gärna upp dem, men att rita upp dem i lämpligt designerptogrsm känns som att andra kan fixa [bättre och enklare]> .
Snacket går att Jubilex inte vågar dyka upp pga han kände sig trist med särbehandlad sist det begav sig.
Tråkigt tycker jag.
Ett förslag är att vi alla kan enas om att vi alla kan vara EXTRA trevliga mot karln när han väl dyker upp.
Bered en väg för härran, och yada yada...
Här är man en "kompis" och spelar "schysst" så kommer denna attack från ingenstans.... På onsdag den 16 maj serveras råtta på vikingamenyn!! :-D
Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.
Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.
Jag är på. Förutsatt att jag inte har liga match då
Vi bokar det preliminärt då. Hör av dig när du vet.
Bra. du kan ju fundera lite på vad du vill ha för inducments. du kommer ha typ 400k
Efter några dagars vila är nu Northstars igång igen med träningen!
Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de
Vi har hört talas om en ”båt” och kan tänka oss att pröva en sådan match....
Enda kravet som har framförts från spelarrådet ”M-shiners” är att det hålls en tyst minut innan matchstart till minne av Snugglez och Merle.
Efter några dagars vila är nu Northstars igång igen med träningen!
Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de och kan även tänka sig en tribute match till sina mammor den 27!
Enda kravet som har framförts från spelarrådet ”M-shiners” är att det hålls en tyst minut innan matchstart till minne av Snugglez och Merle.
Bah! Han möter mina mördar ´flings på onsdag så efter den matchen är dom nere under TV1000
Vill inte ta någons parti här...... men mördade dvärgar är bra dvärgar.... kan vara så att dvärgar ligger på en klar 2nd plats efter Bull centaurer......
Comments
Tråkigt tycker jag.
Bered en väg för härran, och yada yada..
För övrigt söker jag med lykta efter ngn som vill designa båtbowlplaner.
Jag trycker gärna upp dem, men att rita upp dem i lämpligt designerptogrsm känns som att andra kan fixa [bättre och enklare]> .
Här är man en "kompis" och spelar "schysst" så kommer denna attack från ingenstans.... På onsdag den 16 maj serveras råtta på vikingamenyn!! :-D
Alpha eller hemma-hos, ev utomhus om det är bra väder.
Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de
Har vi några som nappar?
27 = dvärgmos att ta med! Heavynly Bodies
PM
är ledig på måndag
Kör gärna en match mot dig så fort som mitt TV har kommit ikapp ditt en smula....
400K känns lite för mycket för att det skall vara jämn match...
Dock lutar det mot att jag kommer kunna öka mitt tv med 80k tills fredag.
Hahah jag såg det!
Börjar bli ett riktigt giftig lag!
Vill inte ta någons parti här...... men mördade dvärgar är bra dvärgar.... kan vara så att dvärgar ligger på en klar 2nd plats efter Bull centaurer......