razta wrote: » Söker en open till torsdag 18:00. Helst dungeon! (kan även spela vanligt)
DavidD wrote: » razta wrote: » Söker en open till torsdag 18:00. Helst dungeon! (kan även spela vanligt) Jag är på.
DavidD wrote: » Någon som vill köra (tidig) lunch på torsdag på Alpha?
DavidD wrote: » @Buckan kl 11?
razta wrote: » @DavidD ska vi ta en dungeon på onsdag istället? 18 tiden?
DavidD wrote: » razta wrote: » @DavidD ska vi ta en dungeon på onsdag istället? 18 tiden? Kör liga på onsdag. Fredag?
DavidD wrote: » Är ledig hela dagen så kan köra typ var o när som
Juiblex wrote: » Hej, Någon som känner att få smörj nästa vecka? Kan mån, tis och ons hela dagen?
razta wrote: » @Morn82 vill frugan din spela nån dag kanske?
Buckan wrote: » När blir det kryssning igen? Nu kan ju båtreglerna gälla för open också.
Juiblex wrote: » Buckan wrote: » När blir det kryssning igen? Nu kan ju båtreglerna gälla för open också. Jag skall prata ihop mig med Martin08 och även ta en titt i kalendern (så vi inte krockar med någon annan turnering), men jag gissar på Sep alt Okt...
Ionas wrote: » Någon som känner för en Open- match i morgon, måndag?
Comments
Jag är på.
Insåg att vi har sommar kickoff med jobbet på torsdag så kan inte spela då
jag är på. Utmanat @pellevin sen på kvällen.
Om det passar dig bäst. Men jag föreslår ändå lite senare för jag spelar en annan Open sen kl 18. Är mest glad få till match så är medgörlig. Har inte spelat så mycket som jag brukar.
Kör liga på onsdag. Fredag?
Det funkar. Samma tid samma kanal?
Cool! Ja jag jobbar så 18 e tidigaste jag kan
Någon som känner att få smörj nästa vecka?
Kan mån, tis och ons hela dagen?
@Juiblex tisdag Alpha kl 18? Kan oxå ta mig till dig
Du å jag onsdag runt 18 tiden?
tar den dag som blir över. vi har aldrig mötts.
+1
Jag skall prata ihop mig med Martin08 och även ta en titt i kalendern (så vi inte krockar med någon annan turnering), men jag gissar på Sep alt Okt...
Någon som vill? Jag kan köra båt om det känns bättre än "vanlig"
Jag