[Blood Bowl 3] Pepeligan söker spelare
Pepeligan söker nya spelare!
Gillar du amerikansk fotboll? (Nej? Det gör inte jag heller)
Gillar du fantasy?
Gillar du meningslöst våld?
Då ska du vara med i vår digitala Blood Bowl-liga som heter Pepeligan. Vi är en svensk Blood Bowl-liga, som tuffat på sen 2017 med ett stort fokus på community och att ha roligt tillsammans. Vi spelar en match per vecka på säsongsbas, en säsong är mellan 7-9 matcher beroende på spelarunderlag. Vi använder oss just nu av spelet Blood bowl 2 men kommer att gå över till Blood Bowl 3 när det släpps den 23e februari. Allt du behöver är Blood bowl 3 på datorn så hjälper vi dig med resten, vi är flera erfarna spelare som kan lära ut grunderna i spelet vid behov också. Låter det intressant? Klart det gör!
Ansök till vår grupp på facebook för att gå med eller få mer information: https://www.facebook.com/groups/pepeligan/
Jag tänkte också passa på att bjuda på lite godis från vår hype master Adam. Vi ses på pitchen!
Jag tänkte också passa på att bjuda på lite godis från vår hype master Adam. Vi ses på pitchen!
Gillar du amerikansk fotboll? (Nej? Det gör inte jag heller)
Gillar du fantasy?
Gillar du meningslöst våld?
Då ska du vara med i vår digitala Blood Bowl-liga som heter Pepeligan. Vi är en svensk Blood Bowl-liga, som tuffat på sen 2017 med ett stort fokus på community och att ha roligt tillsammans. Vi spelar en match per vecka på säsongsbas, en säsong är mellan 7-9 matcher beroende på spelarunderlag. Vi använder oss just nu av spelet Blood bowl 2 men kommer att gå över till Blood Bowl 3 när det släpps den 23e februari. Allt du behöver är Blood bowl 3 på datorn så hjälper vi dig med resten, vi är flera erfarna spelare som kan lära ut grunderna i spelet vid behov också. Låter det intressant? Klart det gör!
Ansök till vår grupp på facebook för att gå med eller få mer information: https://www.facebook.com/groups/pepeligan/
Comments
Anmäler er gör ni i vår facebookgrupp: https://www.facebook.com/groups/pepeligan/
Bra att veta för er som tänker att ni vill ha "jullov" är att vi kommer ha uppehåll från den 18:e december till den 9:e januari, så för er som önskar er salt i julklapp blir det inte det i ordinarie liga i alla fall (men kanske i någon slags cup eller liknande om det finns intresse).
Måste man ha facebook? I så fall är det en dealbreaker.
Om inte så byggde jag ett nytt nurglelag "Kali yuga doom divers"
ja det skulle jag säga. för all info om matchveckor och vem en möter osv postas där.
Nu väcker jag denna gamla tråden till liv. Vi tuffar på och tar nu emot anmälningar till säsong 27.
En undran från en förvirrad gammal man.
Vem är Xeno och Scisco i pepeligan?
Sisco är Anders och jag är Tor
Vi är fortfarande igång och går över till Blood bowl 3 vid släppet i slutet på februari. Gå gärna med!
Avser vara med
Återkommer när BB3 kommer ut
I'll be there (sätt på baywatch musiken)