[Blood Bowl 3] Pepeligan söker spelare

2»

Comments

  • Kul, vi kommer försöka få ut en anmälningstråd i gruppen i hyfsad tid innan för att veta vad vi har för spelarunderlag, blir säkert ett rätt hyfsat gäng eftersom många har flaggat för att de vill köra

  • Jag anmäler mig så fort som Crossplay kommer!

  • oh.... om Drexxl kommer vara med så blir jag också sugen bara för att kunna smiska honom

  • Jag är gärna med när spelet dyker upp!

  • Kul att så många är sugna, anmälan kommer upp om max ett par veckor i gruppen.

    Eftersom fransmännen inte klarar av att göra tillräckligt feta trailers så kommer här en hemmagjord trailer för Blood bowl 3 från Pepeligans hypekontor. Njut av en riktigt tung trailer så ses vi snart på pitchen!



  • The hype is real!

  • edited January 2023

    Produktionsvärdet är skyhögt --- var hittade ni pengarna till voiceovern, vilken treat

  • En av fördelarna med att vara Europas största saltproducenter Sisco.😉

  • Vad gäller för Pepeligan?

    Kör BB3 från PS-sidan och misstänker att denna går genom PC-sidan nu...

    Sett att dom skrivit att dom jobbar på Cross-plattforms spel, men att det ej kommer att ligga med från start (dvs 2-7 år bort då)...

    Deltar gärna så fort som detta blir löst!

  • Vi kör via PC, cross-play borde ha varit en prioritet i utvecklingen kan man tycka men vi hoppas att det kommer snart och då är du självklart hjärtligt välkommen juiblex

  • Tack @Xeno, återkommer när den featuren är implementerad då :-D

  • Jag är gärna med och spelar! :)

  • Du är välkommen @Viccy! Bara att gå med i gruppen om du inte redan är med (är lite smådålig på namn sett till nickname här). Vi kommer att sätta upp en anmälningstråd inom ett par veckor för att få lite överblick så vi kan börja planera för antal divisioner osv.

  • Nu har vi en anmälningstråd uppe i gruppen för de som vill vara med när vi går över till Blood Bowl 3:

    https://www.facebook.com/groups/pepeligan/

  • Då kör vi ännu en trailer som lyser upp lite i vintermörkret, luta er tillbaka och längta efter Pepeligans saltstänkta stränder



  • Just what the doctor ordered

  • Hahahha snyggt!

  • Heey har du lite tid över i vår?


Sign In or Register to comment.