Japp. Nu blev vi dock udda antal igen. Men vi håller tummarna för att en person till spontant vill hoppa in. Alltid roligast om alla får vara med och leka.
Tyvärr ett sjukdomsfall, så då är jag tillbaka som odd man out. Men tre bord blir det! Världens minsta turnering, men så länge det är minst sex pers så lever den. ☺️
Comments
Nä, du får såklart vara med. Bra att du sa till. Bara dra iväg en anmälningsavgift så blir styrelsen glad. 😊
Japp. Nu blev vi dock udda antal igen. Men vi håller tummarna för att en person till spontant vill hoppa in. Alltid roligast om alla får vara med och leka.
@Oberwald_1 har också gjort lag i Tourplay, men inte anmält sig här. Ska lille Joel vara med och leka?
Ja det är tanken, men framtiden är lite osäker för tillfället.
Betalt 🤗
Då väntar jag lite @Bitter tills vi vet mer. Njetski problemski.
Hej, nu blev jag uppbokad på annat håll på kvällen så kan inte agera odd man in längre. Lycka till allihopa!
Även den här gången kommer tävlingsledningen att ställa i ordning en Bittermacka till de deltagande.
Som tidigare gånger kommer den att finnas i två versioner: Bitter och Junior.
Båda kommer på harmlöst vetebröd utan nötter och sånt.
Bitter innehåller:
Hummus, picklad rödlök, sallad, gurka, melankoli.
Junior innehåller:
Ost, smör, gurka, sallad, skam.
Gå in på länken nedan och ange vilken macka du vill ha. Har du inte fyllt i något före fredag 12 september kl 1200 så får du automatiskt en Bitter.
Dra iväg ett PM till mig om du har någon krånglig allergi som exkluderar båda mackorna, så löser vi det.
Jag säger inte att det är obligatoriskt att dyka upp till turneringen i brottarlinne och maskering, men det uppmuntras givetvis.
Fröken Snusk bor några hus bort. Ska be att få låna masken.
Turneringsvecka!
Tourplay är upplåst. Gå in och hetsa upp er över era motståndares fenomenala byggen.
Hej @Bitter borde inte @Pellevin ha en till wrestle på sitt lag?My bad, missade att han hade Josef Bugman!
Japp. Herr Bugman är en erkänd och fruktad fribrottare, vid sidan av sin karriär som Blood Bowl-coach.
Jag måste tyvärr dra mig ur, då det blir alldeles för sen hemkomst för mig efteråt. Beklagar kort varsel.
Trista bananer, men så kan det vara.
Så länge det är minst sex deltagare så rullar vi på enligt plan.
@Måsart hoppar in, så nu är vi åtta igen
Kul! välkommen tillbaka @Måsart! Får vi se vad han spelar för lag?
Han fixar i ordning ett lag så snabbt vardagen tillåter. 👍️
Hej, jag kan inte lägga till något lag i Tourplay
Det ska vara upplåst. Register-knappen lyser fint. Drar iväg ett PM, så löser vi det.
Det ska vara upplåst. Register-knappen lyser fint. Drar iväg ett PM, så löser vi det.
Sådär då @Pertan nu kan du gå in och titta på min roster ;)
@Måsart ser stökigt ut! på ett våldsamt/khornigt sätt :P
Kommer det finnas en liten påse loombands som allmänheten kan ta del av på plats?
@Bitter hojta om det behövs. Jag kan komma över med det ikväll. Men jag gissar att det kommer finnas ändå :)
Det ska nog kunna skakas fram.
Tack för erbjudandet, @mikethemachine Har ett litet förråd
Tyvärr ett sjukdomsfall, så då är jag tillbaka som odd man out. Men tre bord blir det! Världens minsta turnering, men så länge det är minst sex pers så lever den. ☺️
BitterBowl 9: Wrestlemania är till ända. Betydligt färre deltagare än planerat, men så länge man har roligt och får spela boll så ska man vara glad.
Länge leve den obesegrade mästaren, @Oxinotl
Bam!
Grattis @Oxinotl riktigt kul att se :)