Om något passade 13e september mig bättre, så jag planerar fortfarande att vara med på Bitterbowl 9. Och jag kanske lyckas lura med mig någon från vår lilla liga hemmavid!
Det står att alla i laget får Pile Driver, även Stars. Visst ska jag tolka "Alla" att faktiskt innebära "Alla". Dvs även spelare som inte har Strength access, tex gnomeräven, får Piling Driver?
Precis alla spelare kan göra pile driver. PD hamnar i en egen, magisk ”universell” skill-kategori. Dock kommer den fortfarande räknas som en foul action, varvid bara en spelare per turn kan utföra den.
Man bör dessutom förkunna ”PILE DRIVER!” klart och tydligt när man gör den. Gärna med en neonklädd fribrottares mustiga stämma.
Jag skulle kunna gå mot strömmen och vara odd man in om ni får ytterligare tapp på folk och behöver en legionär från de coolare delarna av stan. Ni ser ut att vara jämna par nu, men hör av dig bitter om du behöver en extra gubbe vad det lider.
Comments
Bra fångat. 2/1/0 är planen.
Ja, Ultimate warrior får primary och secondary för 1 SP, Tourplay är med i matchen på den punkten.
Snotlings o goblins?
:(
Ingen ultimate warrior?
Vänta typ all stunty
edit: jag reagerade det här:
the chosen player must have access to General & Strength skills).
men det ska nog inte tolkas som jag trodde. Eller?
Vet inte om jag förstår frågan. En spelare som ska bli ultimate warrior måste:
Alla lag har den typen av spelare tillgängliga.
Jodå. Goblins kan använda alla spelare utom trollen. Snotlings kan bara använda Pump wagon - vilket å andra sidan är spektakulärt.
Jag vill fortfarande vara med @Bitter
Arm bar + Mighty blow + Dirty player är ju sannerligen episkt.
Anmäler mig. (jag kunde inte det ursprungliga datumet men detta ser bättre ut)
Kan nya datumet
Om något passade 13e september mig bättre, så jag planerar fortfarande att vara med på Bitterbowl 9. Och jag kanske lyckas lura med mig någon från vår lilla liga hemmavid!
Stiligt! De är varmt välkomna, om de så vill.
Nu när BitterBowl 8,5 är avslutat, så lyfter vi blicken mot nästa äventyr. Varmt välkomna till BitterBowl 9!
En ledsen svensk som du vet namnet på anmäler sig härmed.
Vi ska se till att få honom på förträffligt humör. 😊
🤼
Edit: Hittade svaret på frågan. Den var lömskt dold i början av dokumentet.
Ny riktig fråga. Eller kanske bara en förtydling
Det står att alla i laget får Pile Driver, även Stars. Visst ska jag tolka "Alla" att faktiskt innebära "Alla". Dvs även spelare som inte har Strength access, tex gnomeräven, får Piling Driver?
Precis alla spelare kan göra pile driver. PD hamnar i en egen, magisk ”universell” skill-kategori. Dock kommer den fortfarande räknas som en foul action, varvid bara en spelare per turn kan utföra den.
Man bör dessutom förkunna ”PILE DRIVER!” klart och tydligt när man gör den. Gärna med en neonklädd fribrottares mustiga stämma.
Då antar jag att Bugman ingår i "precis alla spelare".
Japp, om han är på planen.
Behöver kliva av så avanmäler mig.
@grumplekins @Oxinotl @Pertan @Hoffa får alla en vänlig liten betalningspåminnelse. ❤️
tur att barnbidraget hade kommit, åtgärdat 😅
Fixat.
@Bitter Sorry, hade glömt att jag anmält mig. Avanmäler mig då jag inte är i Stockholm det datumet.
Måste tyvärr också dra mig ur den här :(
Jag skulle kunna gå mot strömmen och vara odd man in om ni får ytterligare tapp på folk och behöver en legionär från de coolare delarna av stan. Ni ser ut att vara jämna par nu, men hör av dig bitter om du behöver en extra gubbe vad det lider.
Schyssta bananer. Ska försöka få besked från polacken hur läget är med honom.
edit: Polacken var tvungen att hoppa av, då dina tjänster behövs på planen, om du kan och vill @Trolle
Visst, kul. Jag fixar betalning och lag lite senare ikväll i så fall om det är ok @Bitter ? På vift just nu.
Eh, jag har skapat lag på Tourplay men inte tänkt på att flagga här. Är jag ute? 😐️