USB 7 - 7 Matcher på 2 dagar (Sveriges tuffaste turnering) - A New Spring Connection (17-18 Maj) NAF

24

Comments

• @Juiblex jajjamensan fattas bara 🤩👍

• eftersom datumen nu blev "rätt" så har förhandling med regeringen inletts för mit potentiella deltagande ;)

• @Chrixx Vi håller alla tummar i hela Umeås Blood-bowlkommitté att hon förstår hur viktigt det här är :D

• Jag är på!! 😍

• @Chrixx - Tjolahejtjolahopp! :D

• Jag kommer!!

• edited March 20

@Zedd - The champ is here, the champ is here :D

• Till veckan får jag tillgång till lokalen så då kommer jag ta med mig planer av både den äldre varianten (mindre) och större varianten (nya planer) så då kommer jag vet exakt hur många coacher som kommer kunna vara med. :)

• Var förbi ”Gula-Villan” (spelplatsen) idag och kollade hur borden var.

Kan meddela mycket bra nyheter. Det ryms upp till 34 coacher och borden som är 1.5cm från perfektionen fungerar ypperligt för Blood bowl.

• Jag anmäler mig

• Ohlalala @Jom

• Eftersom vi klivit in i April så är nu reglerna är nu spikade, bara att börja jävlas med rosters och skicka in. :)

• Har ändrat sista datum för inlämning till onsdag 7:e maj 23:59

Blir en sen med rostret så kommer den att få spela med saurusfri lizardmen-lag:

Bara för det är kul :)

• Va fan har du postat mitt roster för @Frantic !??! 🤣

• Klent att man måste spela utan diva!

• edited April 7

tänkte att det var upp till den som var sen att välja valfri skunk (skink) som diva 😁

• edited April 9

Oj såg inte ditt inlägg men kul om det kan bli en mirrormatch ;)

Men det är inte därför jag är här. Det visar sig genom sociala medier att "Pite" redan nu har börjat köra träningsmatcher inför USB7 med slogan "We are not here to take part, we are here to take over" :) med andra ord så behöver jag mer coacher att anmäla sig så vi kan minimalisera risken att "pite" ska bli Norrlands huvudstad gällande Blood Bowl. (Ja allt norr om Uppsala räknas som Norrland sett till innebandyn. Ni som vill veta varför får gärna kontakta mig innan turneringen annars så kommer sanningen fram före första omgången den 17:e maj).

https://media1.tenor.com/m/eQM3il42g5QAAAAd/conor-mcgregor-were-not-here-to-take-part.gif

• Tyvärr gott folk har Sveriges största "Blood bowl-biceps" tvingats att dra sig tillbaka så för enkelhetens skull kommer jag att inte köra över Tourplay när jag inte har @Oberwald_1 bredvid mig om det skulle jävlas...

• edited April 26

ok.... vet inte om det här lockar sen anmälning av coacher men sista platsen i turneringen kommer överlägset få det största priset i år... Det bara blev så, var inte min planering men det finns en rolig historia bakom det :) Så in och anmäl er, finns platser kvar :D

EDIT: Inte största priset, det blev fel ordval där. "Mest värdefulla priset" sett till $$$ borde vara mer passande ;) (ps. Definitivt inte det bästa priset ds.)

• Jag vill bara säga att det blev en glitch i systemet. Jag skickade betalningen i söndags men den verkar ha gått iväg först idag 😇

• Inkommet 🥳👍

men vad händer … @emilskaya drar sig ur också… vafan! 🫨

• Roster inskickat 28 April. Har det kommit fram?

Skickar in den en gång till.

• Har varit borta från i torsdags och kom hem nu. Ser att den hade hamnat i skräpposten men är nu på rätt ställe. Har inte kontrollräknat men kommer göra det under kvällen :)

• Haha så illa är det nog inte.

Jag hade fullt upp igår och sent möte ikväll så ni som lämnat in roster och inte fått det kontrollräknat får vänta tills i morgon först. Övriga som inte skickat in roster behöver sätta sig ner och ta sig en funderare så ni slipper spela lizardmen på USB7 för det ä rnu bara tre dagar kvar innan sista dagen för rosterinlämningen är.

• Kickat in listan nu, Beastwave Reignbows!

• edited May 7

Tråkiga nyheter för alla, men Kiruna kommer inte bli representerad under USB7 där @Snow blandade ihop helgerna.

Min dröm vore att @Snow kommer nästa år och @Nicklas för då har vi representanter från Höllviken i söder till Kiruna i norr. Bara 187 mil mellan städerna :D

• edited May 9

I morgon är sista dagen för rosterinlämning. För tillfället är det 11 olika raser anmälda och vi väntar med spänning för de sista två samt om @Ikki kan komma lös så vi blir 14 st coacher 😇👍

• Kom igen @Ikki !! 💪

• edited May 9

Sitt ner i båten! Alla roster är inlämnade, det blev inte 100% olika rosters men det ser otroligt bra ut för rantarna att fundera på vad fan är det som händer i Umeå. Jag ska sätta mig nu och censurera dem men sitter för tillfället och kliar mig i huvudet hur ingen Dark elf coach dök upp eftersom de hade ju ett ruskigt bra roster att tillgå:

Där #6 häxan är divan...

Med det sagt/skrivet så ser rasfördelningen ut på följande sätt:

2x Underworld

1.5 (upphöjt till 2) Vampires

1x Norse

1x Black Orcs

1x Orcs

1x High Elfs

1x Wood Elfs

1x Necro

1x Chaos

1x Snottlings

1x Ogers

________________________________________________________________________________________________

Nu är typ anmälan till turneringen stängd men jag lämnar den lite öppen så vi kan få jämt antal coacher till turneringen öppen om de väljer att spela med antingen det Lizardmen-roster som finns delat tidigare i tråden eller det makalösa bra Dark Elf-rostret jag postat här ovan så är du varmt välkommen till Umeå nästa helg ;)

Sign In or Register to comment.