Hur kan man tycka att det är rätt när man måste stå upp och sträcka sig över hela bordet när man dominerar på motståndarens planhalva?! 😂😂 riktiga män spelar på tvären, eller hur @Bitter ?
kommer bild lite senare, är något märkligt med score som visar allas poäng rätt utom just Chrixx som bara har 15 poäng. Nu vinner han med 15 poäng också men rätt ska vara rätt och 18 poäng ska det vara
Verkligen, han förlorade bara mot Underworld också efter att nuffle vaknade till liv och såg att @Chrixx höll på att lyckas göra 7-0-0 så tillsammans blev det 100% underworld segrar….
Nuffle vaknade och såg vad som höll på att hända och satte inte bara en käpp i hjulet utan typ fem. :/
Allting stämmer men jag får inte @Chrixx poäng att bli 18. Ni som kanske är mer rutinerad än jag kanske vet vart felet sitter så kan ni gärna skriva en rad annars skickar jag in detta till NAF i morgon bitti.
Comments
Fin video!
Bra att det är laddat med dricka, priser och annat bös!
Skönt att spelplanen står rätt på borden ;)
Hur kan man tycka att det är rätt när man måste stå upp och sträcka sig över hela bordet när man dominerar på motståndarens planhalva?! 😂😂 riktiga män spelar på tvären, eller hur @Bitter ?
@Chrixx går av bara farten och kan avgöra i morgondagens första match…
Yes, ripper ftw! Överskattad???? ;)
Grattis @Chrixx
Resultatet är klart.
@Chrixx vann med 6-0-1
kommer bild lite senare, är något märkligt med score som visar allas poäng rätt utom just Chrixx som bara har 15 poäng. Nu vinner han med 15 poäng också men rätt ska vara rätt och 18 poäng ska det vara
Grattis! 18 poäng är imponerande!
Grattis @Chrixx
Grymt med Underworld
Verkligen, han förlorade bara mot Underworld också efter att nuffle vaknade till liv och såg att @Chrixx höll på att lyckas göra 7-0-0 så tillsammans blev det 100% underworld segrar….
Nuffle vaknade och såg vad som höll på att hända och satte inte bara en käpp i hjulet utan typ fem. :/
Tusen tack för en toppenturnering @Frantic
ÄNTLIGEN en turneringsseger 🤩
Supertrevligt som alltid, härliga coacher och toppenspelare. Hoppas verkligen på större uppslutning till nästa USB!
Ps. Ripper eller Fungus....? Ja Ripper dog ju i 4 matcher (ingen regen någon av gångerna) och gjorde hela 1 CAS på 7 matcher 🤣
Allting stämmer men jag får inte @Chrixx poäng att bli 18. Ni som kanske är mer rutinerad än jag kanske vet vart felet sitter så kan ni gärna skriva en rad annars skickar jag in detta till NAF i morgon bitti.
:D
Så här gick resultaten:
Kan det stämma att Sverige har fått sin första James Bond? (007)
Nä, 6-0-1... Men det var nära :D
Tror att han menade Pitehunken @Frantic ;)
Hahaha ja så klart. Hahahhahaa var ju sjukt fyndigt. Ska skriva det till honom 🤩🤩🤩
Nåväl jag rapporterade in på NAF ikväll, vet inte varför det står 15 poäng på dig @Chrixx men resultaten stämmer iaf och ratingen ska ändå bli rätt.
🤩