Ingen har nappat på att göra en sen anmälan än... men är vi sugna på att få veta vem som spelar vad?
Isf kan jag posta det här och samtidigt kan jag skriva att jag missade en appo för high elfs. Klart de har en appo, inget High elf lag utan appo, deet är sedan gammalt :)
@Zedd har tyvärr fått förhinder och kommer inte delta. Vi gick från 18 coacher med extra två som kanske till 10. Inte bra.... Varnar alla redan nu att USB8 Blir under sommaren nästa år, ingen schlager som kan störa eller andra onödiga saker. Ja bara så ni vet det blir 8 matcher också, 5 första dagen och 3 andra dagen så temat "Sveriges tuffaste turnering" kommer kvarstå ;)
Comments
Hur är det med skill rings, vilka färger på vad är kutym?
Jag brukar dela ut rosa skillrings så alla kan markera divan med det.
Annars så kör vi standard:
Vit = Wrestle
Grön =Guard
Röd = tackle/MB/fara
Blå = Block
Utöver det så tar du det som passar.
gul för dodge också
Tack @brocCooLi - Ser jag missade den av bara farten :D
ranta är uppe
Ingen har nappat på att göra en sen anmälan än... men är vi sugna på att få veta vem som spelar vad?
Isf kan jag posta det här och samtidigt kan jag skriva att jag missade en appo för high elfs. Klart de har en appo, inget High elf lag utan appo, deet är sedan gammalt :)
Sen anmälan någon? :)
@KaithOEX
@kaju
@inforthepain
@coma
@Aos
@sirvejlance
@Ionas
@grumplekins
@Pellevin
@Drexxl
@Du_som_jag_missade_tagga_och_tar_illa_upp
@Alla_andra
@"Sundvalls"_coacher_jag_inte_redan_taggat
JA! :)
Jag har rostren hemma men det ser ut på följande sett:
2x Underworld
@Frantic (two headed goblins)
@Chrixx (iron hard skin goblins)
1.5 (upphöjt till 2) Vampires
@Rainmaker - Vampyrer
@pitehunken - Varghästens thralls
1x Norse - @Lixtor
1x Black Orcs - @Skuld
1x Orcs - @ZeroFr3aK
1x High Elfs - @Zedd
1x Wood Elfs - @Hemlighallaren
1x Necro - @Jom
1x Chaos - @Jena
1x Snottlings - @Marty33
1x Ogers - @Juiblex
Piteå Derbyt om vem som spelar bäst vampyrer kommer vara olidligt spännande!
Let Bashbowl start now!
Må bästa MB spelare vinna!
Ingen dark elf? :/
Tyvärr ingen som nappade på det och jag fick precis reda på att en Pite-bo dragit sig ur så vi blir 12 stycken om inget annat tråkigt inträffar...
@Frantic Sorry är förkyld och har lite grejer att fixa i helgen. ;)
Fail, jag missförstod för ranta. Hoppas det blir en grym turnering. Ser ut som roliga lag.
Alla utom ett lag då @mikethemachine, men det laget kommer att ha den piggaste coachen under lördag eftermiddag....
Secret gameplane;
💥💥💥 och 6or för ⛑!
Rinse repeat....
En boll, vad är det för något???
@Frantic 7 matcher och reglerna är inte för mig plus att jag har resor övriga helger runt om.
Ogres på topbordet med den game planen 💥💥💥
Otur… Jom har insjuknat så nu är vi bara 11
@coma - Trist men det kommer fler gånger 👍
@mikethemachine - sista minuten resa till Umeå och bli kallad frälsaren? 😇👌
Hoppas ni är laddade!
@Zedd
Övertaggad skulle jag påstå...!!! 🤣
Ringer du regeringen och pitchar, fixar barnvakt och flygbiljett så är jag på 😅🤷
Fegt att komma med ett sådant erbjudande så här sent ;)
Det var mer ett sätt att säga att det är inte helt lätt att komma iväg. Hoppas ni kommer ha en fantastik helg 😀
@mikethemachine - Jag förstod det. Sköt om dig, vi kommer ha det magiskt bra, så bra det retar alla andra coacher som inte dyker upp :D
@Zedd har tyvärr fått förhinder och kommer inte delta. Vi gick från 18 coacher med extra två som kanske till 10. Inte bra.... Varnar alla redan nu att USB8 Blir under sommaren nästa år, ingen schlager som kan störa eller andra onödiga saker. Ja bara så ni vet det blir 8 matcher också, 5 första dagen och 3 andra dagen så temat "Sveriges tuffaste turnering" kommer kvarstå ;)
Fortfarande en bit till Borås 24h och 9 matcher om du frågar mig :P
du närmar dig sakta @Frantic :D
Update pls
mina grisar fyller år idag så än så länge har de fått morgongos (händer iofs varje dag) och varsin majskrok. snart ska de få sallad.