Jag har ju bara träffat @Pellevin efter att han återvände på ”doktorns order”. Det har varit en glad, rolig och harmonisk spelare jag då mött, så Blood Bowl-medicinen verkar fungera då. Hurra för sånt!
Det lönar sig att vara borta ett tag från spelet. När man kommer tillbaka är alla supergulliga. Tack allesammans, men speciellt @bloodfeast för att han kör sådana här grejer. Himla kul med lite olika sätt att läsa om favoritspelet.
Okej, den här gången blev får vi göra lite annorlunda. Tanken har ju alltid varit att lägga ut nya episoder första lördagen varje månad, men det är ju så länge tills dess. S hade en liten konversation med objektet denna gång och sa att vi kunde göra en abrovinsch och lägga ut den imorgon, Sonntag, istället. Så därför blir det så.......
Comments
@bloodfeast har du somnat?! Vart är inlägget? 😂😂
Ikväll :)
Men ni kan ju gissa iaf,
Här får ni.... : bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Pellevin (Maj 2025)
Kul!! Tack för trevlig läsning!
Härlig läsning. tackar
Härlig läsning och massa Kramar till @Pellevin!
HURRA!!!
Tack vare @Pellevin och några till så var Sverige en av dom första som fick Nationals! ;)
Underbar läsning och fantastiskt att Pellevin är tillbaka i svängarna ❤️
Jag har ju bara träffat @Pellevin efter att han återvände på ”doktorns order”. Det har varit en glad, rolig och harmonisk spelare jag då mött, så Blood Bowl-medicinen verkar fungera då. Hurra för sånt!
Riktigt kul läsning och riktigt trevligt att ha dig tillbaka på BB scenen @Pellevin
Det lönar sig att vara borta ett tag från spelet. När man kommer tillbaka är alla supergulliga. Tack allesammans, men speciellt @bloodfeast för att han kör sådana här grejer. Himla kul med lite olika sätt att läsa om favoritspelet.
Hehe bara kul att kunna göra nånting lite extra. jag menar, alla kan ju inte vara med i landslaget eller fixa turneringar :)
Heja @Pellevin!
Okej, den här gången blev får vi göra lite annorlunda. Tanken har ju alltid varit att lägga ut nya episoder första lördagen varje månad, men det är ju så länge tills dess. S hade en liten konversation med objektet denna gång och sa att vi kunde göra en abrovinsch och lägga ut den imorgon, Sonntag, istället. Så därför blir det så.......
Jag fick lite gissningar på Discord som vanligt men alla var fel. Här kommer : bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Pedda (Juni 2025)
HURRA!
Tack för att du tar dig tid och ser till att vi andra har något trevligt att läsa @bloodfeast ❤️
Toppen, kul att läsa både Pedda och Bloodfeast 🤖🦾
Rimligt att göra denna angenämt spännande hint?
Kan det vara SirV 😀
Nope. Ledtråden fanns i förra meddelandet. Lägger ut i kväll ;)
Ragdash
Oufff @Viccy 💥
Snyggt @Viccy :)
bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Ragdash (Juli 2025)
Trevlig lördagsläsning :)
Härligt och vilken bra gåta
Mycket trevligt.
Jag vet inte om gåtan var så bra men det verkade iallafall lura en hel del :)
HURRA!
Imorgon är dax igen, och då gör det inget om man raukar korka upp lite böbbl!