Månadens Blood Bowl Profil

16791112

Comments

• @sirvejlance - Basse för en andra gång? Nä de har träffats fler gånger än på SM :) Jag tror det är "Pite-hunken" :D

• @Frantic nä det låter orimligt/.. har dålig koll på hur många gånger folk har träffats o varit med i månadens profil ska erkännas 😅

• Underbara gissningar :)

• När det väl blir "Pite-Hunken" så kommer det vara så många one-liners att de få hjärtan som missat honom kommer göra honom till Sveriges favorit blood bowl-spelare :D

• Det var alltså den Finske lagkaptenen Tonalt, som dolde sig bakom mina kryptiska ledtrådar. Jag kan ärligt säga att jag aldrig frågade om han ville spela i det Svenska landslaget utan jag tog mig friheten att göra en liten halvlögn där men svaret hade nog blivit detsamma. Och ifall ni undrar om inte Tonalt varit med på två SM, så har ni helt rätt. Men det har inte jag, så jag har faktiskt bara sett honom en gång.

bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Tonalt (Feb 2025)

• HURRA!

• Riktigt kul profil!

• Imorgon är det redan lördag och ny månad och då blir det en ny bekantskap ni får ta del av. Den som kan sin Ozzy Osbourne vet nog redan vem jag pratar om men annars så tror jag att om man lyssnat mycket på Radio Trestad så har man nog ganska bra koll på vem det kan vara. Men, oavsett........ Imorgon som sagt!

• @bloodfeast somnade du? ser inget nytt blogginlägg ännu D

• Då jag varit på resande fot och precis hemkommen från Smaug/svärmor så presenterar jag här Stormpack/Facing_Hell : bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Stormpack (Feb 2025)

• HURRA!!!

• Fantastiskt rolig läsning när man verkligen funderade vem denna hafling coach var 🙃

• edited March 1

Tack för kul läsning och skönt att höra att du överlevde besöket hos smaug.

• Som vanligt, bra jobbat och kul läsning @bloodfeast :)

• Fredag! Hoppas ni är lika taggade som min gäst i Månadens Profil är, även om hens sista turnering inte gick enligt plan då dennes lag fick brottas mot lite för stora problem och fick istället köpa hängslen inför hemresan. Spelar egentligen inte så stor roll hur det gick där då han är Kung iallafall. Igen!

• Det funkar sjukt bra mot skuld! :D

Så många kloka inlägg här, Grumplekins känns som en otroligt viktig del av Blood Bowl-Sverige. Heja!

• Toppen med bra lördagsläsning

• HURRA!

• Hurra för Grumple! ❤️ Min gamle vapendragare på krigsspelskartorna och min Blood Bowl-stöttepelare på så många sätt när jag kom tillbaka till den här fina delen av spelhobbyn. Long live the king!

• Superb intervju!

• Kul att läsa

• Heja Grumple ❤️

• Kan bara hålla med om intervjuen och objektet!

båda två super bra!

• Lord Grumple!

• Älskar guiden till Tomb Kings, bara synd att jag inte hade tillgång till den för 5-10 år sen :/

• Superkul att få vara med äntligen :D

• Kul läsning, han verkar hyfsat vettig den där grumple

• Nu är det dax igen, och ni vet ju att jag brukar lägga ut en teaser med lite ledtrådar om vem nästa Månadens Profil är, men ibland är det inte så lätt pga att jag vet för lite om personen. Så är det även den här gången. Det har hänt att jag tagit hjälp av någon som jag vet känner personen väldigt väl och här skulle jag kunnat fråga Johan, men han har varken mail eller Facebook så det gick inte. Så, det får bli som det blir den här gången men ni kan ju såklart gissa iallafall. Hörs imorgon :)

• A license to Gnäll?

Sign In or Register to comment.