Just nu håller jag på att kamma ut verkligheten. Om överlappet med Kajus EB-turnering inte blir nämnvärt, så tänker jag att vi kanske håller fast vid 16:e februari. Flera som är anmälda här har uttryckt att de inte känner sig aktuella för den turneringen och gärna vill att vi rullar på.
Men jag vill att alla som kan (och vill) prioriterar Kajus turnering, då det är viktigt att han får så bra underlag som möjligt.
@Bitter är du vänlig och flyttar mig från reserv till ordinarie grön spelare tack. Tror det skall funka det här. Och grönt är schöönt, det är ju sen gammalt..
team greenskins, jag har fått in lite info om lag från alla förutom oxinotl, men det är ingen brådska. Jag kommer starta upp en chat på discord för snack sen :).
Idag är sista dagen att betala anmälningsavgiften, 100 kr, till (swish) 0733773296. Några av er har redan hunnit vara duktiga. Ni andra får en liten påminnelse.
Rosters är låsta. Publiken börjar skandera. Det står nu klart att både Greenskins och Hoomans har använt sin fulla poäng för att bygga sina lag, vilket betyder att inga bonus-rerolls kommer att delas ut. Fem sköna gröna mot fem samlingar människokött!
Jesus, det här ser löjligt lätt ut. Om det inte vore så kul att tvåla till er skulle vi erbjuda att ni får ge upp, men så lätt slinker ni inte av kroken. Handsken är kastad!
Comments
Just nu håller jag på att kamma ut verkligheten. Om överlappet med Kajus EB-turnering inte blir nämnvärt, så tänker jag att vi kanske håller fast vid 16:e februari. Flera som är anmälda här har uttryckt att de inte känner sig aktuella för den turneringen och gärna vill att vi rullar på.
Men jag vill att alla som kan (och vill) prioriterar Kajus turnering, då det är viktigt att han får så bra underlag som möjligt.
Jag uteblir den helgen iaf… :( men också :)
@Bitter är du vänlig och flyttar mig från reserv till ordinarie grön spelare tack. Tror det skall funka det här. Och grönt är schöönt, det är ju sen gammalt..
Jaaaaaaa!!! @Oxinotl !!! Skicka meddelande till mig på discord vad du vill spela för lag sen :)
Grymt, @Oxinotl! Kul. Fixar! 🙂👍🏻
Förtydligande då jag fick frågan på annat ställe.
Med 5-6 coacher per squad får det finnas max två av samma ras i squaden.
Skulle vi mot förmodan tappa ett par och komma ned till 3-4 coacher per squad får det inte finnas några dubbletter alls.
Tack!
team greenskins, jag har fått in lite info om lag från alla förutom oxinotl, men det är ingen brådska. Jag kommer starta upp en chat på discord för snack sen :).
Är det inte enklare att ni bara ger upp?
@Trolle yu ’ilthi hoomanses woll git distrojd!!!!
Edit - om jag läser reglerna ordentligt så står ju svaret där 😂
Det är korrekt. Jag brukar ta för vana att skriva reglerna i just reglerna, men ibland skadar inte ett extra förtydligande. 😊
Bollvänner!
Idag är sista dagen att betala anmälningsavgiften, 100 kr, till (swish) 0733773296. Några av er har redan hunnit vara duktiga. Ni andra får en liten påminnelse.
Ping @Måsart @Oxinotl @Munkjäveln @Frojdis4Life
Jag måste hoppa av, livet utanför tärningsrullandet knackade på..
Trista bananer. Hur ser det ut för @simons möjligheter att vara med och leka?
@Bitter tack för påminnelsen. fixat
Buuuu för livet utanför tärningsrullandet!!!
Jag kan nog till 95% !
Skoj! För att vi ska få balans så behöver du hoppa över till lag Greenskins då. Fungerar det?
Absolut. Jag får krypa till korset.
Rosters är låsta. Publiken börjar skandera. Det står nu klart att både Greenskins och Hoomans har använt sin fulla poäng för att bygga sina lag, vilket betyder att inga bonus-rerolls kommer att delas ut. Fem sköna gröna mot fem samlingar människokött!
De deltagande raserna ser ut som följer:
Om nio dagar avgörs det. Upp till kamp!
Hell yeah!!!!! Bara 1 stunty så då vinner ju den personen bästa stunty!!
Matchvecka! Rosters är publicerade:
https://tourplay.net/en/blood-bowl/bitterbowl-36-pwetty-greenskins--filthy-hoomans/players
Kom igen nu greenskins!!!! Mörda! Mörda! Mörda!!!! Elaka hoomans som inte delar med sig av sina rikedomar!
Jesus, det här ser löjligt lätt ut. Om det inte vore så kul att tvåla till er skulle vi erbjuda att ni får ge upp, men så lätt slinker ni inte av kroken. Handsken är kastad!
hahahhaha älskar pajkastningen!! jag kommer dedikera min första kill till dig Trolle <3.
När blir den? Innan eller efter nyår?
Nu hoppas jag ju på att dra dig i första matchen!
Första omgången lottad. Det luktar våld, läder och dubbelettor!
Tourplay ville också det. :)
inhale "I love the smell of double 1s in the morning!"