MUHAHAHAHAHAH det osar , OSAR av TO som gjort som jag ville! stort tack Bitter, nu ska jag bara se till att mina goblins äter sin gröt varje morgon, det och att nuffle låter mina små goblins dodgea! ;).
Jag har två planer, @83wotan, @Trolle och @Pertan tar med också, så är vi hemma. Men @Oxinotl får gärna ta med en också, utifall att någon snubblar mentalt och glömmer sin. 🙂
Absolut, de är asatroende och behöver offra något litet och obetydligt dagen de strider. Jag kommer inte ihåg vilka klåpare jag möter i första rundan då laget såg pinsamt felbyggt ut, men jag tänkte göra en pitch clear i Frejas namn. Kan vara viktigt inför de riktiga matcherna senare på dagen.
imorgon smäller det , äntligen har vi chansen att få slut på människornas snofsiga mobbing mot oss gröna och sköna varelser. vi ska bygga berg av människolik!
kom ihåg - det viktigaste i varje match är antalet döda hoomans!
Ställningen efter runda två. Människorna har en ointaglig ledning, men det finns alltid skäl till fortsatt våld och kampen för individuell heder och ära fortsätter.
Comments
Snyggt, tack för fusklottningen. Alltid skönt att börja med en riktig slakt. Jag skickar mutan med rek brev som avtalat.
MUHAHAHAHAHAH det osar , OSAR av TO som gjort som jag ville! stort tack Bitter, nu ska jag bara se till att mina goblins äter sin gröt varje morgon, det och att nuffle låter mina små goblins dodgea! ;).
WAAAAAAAGH!!!! (övertaggad)
@Bitter hur har du det med spelplaner?
Ja, det är ju en faktor också. :) Behöver tre till.
Btw, jag ser att det saknas en ass coach på min roster.. måste missat när jag skapat laget.. hopsan..
Fixat. Som straff kommer din Ogre att lukta bruna bönor under hela första matchen.
mm bruna bönor!!
@Bitter jag tar med 1 plan!
@Trolle jag ska ha möte med en begravningsbyrå imorgon, har dina nobility några religiösa preferenser?
Älskar smacktalket i denna tråd alltså! :D
Alltså… jag spelar ju goblins! Alla vet att det är en garanterad win!
jag kan släpa med plan.
Jag har två planer, @83wotan, @Trolle och @Pertan tar med också, så är vi hemma. Men @Oxinotl får gärna ta med en också, utifall att någon snubblar mentalt och glömmer sin. 🙂
Absolut, de är asatroende och behöver offra något litet och obetydligt dagen de strider. Jag kommer inte ihåg vilka klåpare jag möter i första rundan då laget såg pinsamt felbyggt ut, men jag tänkte göra en pitch clear i Frejas namn. Kan vara viktigt inför de riktiga matcherna senare på dagen.
Hahahhahaha!!!
mitt lag ska värma upp med att titta på motorsågsmassakern:)
Jag har en neoprenmatta som följer med
En fråga. På söndag, kommer alla från Stockholm eller är det någon som kommer från Uppsalahållet med bil?
Tror bestämt att det bara är någon sorts stockholmare i övrigt.
För att ytterligare bidra till allt trash talk kommer här en försmak av turneringens inspirerande posters.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hahahhahha
Men amazoner måste ju köra Volvo..
@Karlosaurus @Måsart @Oxinotl @simon
imorgon smäller det , äntligen har vi chansen att få slut på människornas snofsiga mobbing mot oss gröna och sköna varelser. vi ska bygga berg av människolik!
kom ihåg - det viktigaste i varje match är antalet döda hoomans!
Här vaknar man och det är 10 minusgrader ute, ett tydligt tecken på att norselaget försöker förfrysa oss innan vi kommer fram!
men pwetty greenskins ger aldrig upp, vi står enade mot dessa förtryckare!
Vilket väder, fantastiskt! Det är en riktigt fin dag för en massbegravining av fd goblins i Beckomberga hundrastgård. Blir lite tårögd i förväg.
De elaka människorna under ledning av kapten Pertan tog hem den första omgången
Ställningen efter runda två. Människorna har en ointaglig ledning, men det finns alltid skäl till fortsatt våld och kampen för individuell heder och ära fortsätter.
Jag gräver en grop här på baksidan till din hög med små fula gröna lik Wotan. Det blir en stor grop.
Slutresultatet! Hurra för människorna. Det är inte synd om dem, vad Strindberg än må hävda.
Riktigt trevlig turnering allihopa för övrigt. Kul med lite trevliga nya bekantskaper. Kalasfint arrangerat som vanligt Bitter!