Första matchen mot slaktar flings. Fyra CAS, Fyra KO och sneeky git utvisad. Två kvar på planen i slutet av första halvlek! Tack vare apo och tur med KO slagen börjar jag andra halvlek med 7 spelare.
Alven smetas ut på planen!
Så får vi lov, så får vi lov:
Att sjunga ketchupens visa!
Så här gör halflingen var han går och var han foular och var han slår!
Tack @Bitter för en roligt temat turnering och för god tillgång till pepparkakor för att återställa moralen
Tack för igår alla och kan vi en gång för alla begrava ”ta orcher de är stabila o håller sig på plan” och lägga längst ner i tomtens säck 🤷♂️. God Jul o fram för fler målfester med pepparkakor.
Tack för en fin liten tillställning @Bitter . Hoppas vi kan göra det till ett litet återkommande julevent med några fler deltagare. Kul med julklappar och pepparkakor. Grattis @grumplekins =)
@Spelledaren Börjar undra om de egentligen bara försökte dansa med varandra men var så packade att de gick som det gick. Publiken fick verkligen värde för biljettpengarna.
Comments
Slutresultatet. Stort grattis till vinnaren @grumplekins som är den mest pepparkaksdoftande spelaren i hela länet.
Grattis Grumple. Kul att följa dagen alla :)
Tack alla för en fin dag! God Jul!
Grattis @grumplekins
Första matchen mot slaktar flings. Fyra CAS, Fyra KO och sneeky git utvisad. Två kvar på planen i slutet av första halvlek! Tack vare apo och tur med KO slagen börjar jag andra halvlek med 7 spelare.
Så här gör halflingen var han går och var han foular och var han slår!
Tack @Bitter för en roligt temat turnering och för god tillgång till pepparkakor för att återställa moralen
@Hoffa , vår julpoet! 😊
Stort tack för att du kom och firade jul med våldsamma bollar.
0-0, 1-0, 0-0
Mina orker bjuder på stor glädje i julyran 😂
Målfest! 😄
Ändå rätt fint att komma tvåa med en TD 😅
Tack för igår alla och kan vi en gång för alla begrava ”ta orcher de är stabila o håller sig på plan” och lägga längst ner i tomtens säck 🤷♂️. God Jul o fram för fler målfester med pepparkakor.
Ahhh du har samma problem som mig? Att dom dör som flugor😂.
Kändes som amazoner utan dodge igår, ungefär
Haha, lysande @Hoffa !
Tack för en fin liten tillställning @Bitter . Hoppas vi kan göra det till ett litet återkommande julevent med några fler deltagare. Kul med julklappar och pepparkakor. Grattis @grumplekins =)
Håller med, vi vill ha en julturnering nästa år också!
Låter som ett rimligt önskemål. 👍🏻
Har ju helt glömt nämna turneringens "Tomten är far till alla barnen ögonblick". När Trollet kräktes i julgranen.
Då är det jul på riktigt! 😄
Fina minnen där!
De slog ner varandra på both down… tre gånger? De myste mycket i vår match.
@Spelledaren Börjar undra om de egentligen bara försökte dansa med varandra men var så packade att de gick som det gick. Publiken fick verkligen värde för biljettpengarna.