Så länge vi blir minst åtta sex personer så tänker jag att vi rullar på. Tre matcher och pepparkakor vill man ju liksom inte gå miste om för att förgylla decembermörkret.
Tusan, såg detta efter midnatt så det är den 9 när jag skriver detta. Jag betalar avgiften under förmiddagen på hedersord. (och skvallra inte för den som delar ut pepparkakorna)
Vi har haft ett kraftigt manfall. Men då det är tre matcher, så fungerar det ju faktiskt med bara sex spelare. Så så länge vi inte går under sex spelare, så tänker jag att vi kör.
Det viktigaste är att vi har skoj å äter pepparkakor och har lite julfirande i Blood Bowls tecken.
@Bitter skriver du upp nibblekins som reserv? Han kan inte spela hela dagen pga 10-talist och attention span hejkomåhjälp men som vi nämnt så kanske han kan bjuda en omo-arrangör på en match vid behov.
Comments
inser att jag måste banga den här turneringen också tyvärr.
Så länge vi blir minst
åttasex personer så tänker jag att vi rullar på. Tre matcher och pepparkakor vill man ju liksom inte gå miste om för att förgylla decembermörkret.Lägger bara ut en liten påminnelse till @GetTheRef Testo @simon att idag är sista dag att betala den lilla anmälningsavgiften.
Tusan, såg detta efter midnatt så det är den 9 när jag skriver detta. Jag betalar avgiften under förmiddagen på hedersord. (och skvallra inte för den som delar ut pepparkakorna)
@Bitter Hur ser det ut, blir 3.5 av?
Vi har haft ett kraftigt manfall. Men då det är tre matcher, så fungerar det ju faktiskt med bara sex spelare. Så så länge vi inte går under sex spelare, så tänker jag att vi kör.
Det viktigaste är att vi har skoj å äter pepparkakor och har lite julfirande i Blood Bowls tecken.
Låter trevligt, jag försöker måla några figurer till det, femåringen insisterar på att vara med.
Nu har jag pysslat en ren så inga avhopp!
UNDERBART! Ren renkraft.
@Bitter skriver du upp nibblekins som reserv? Han kan inte spela hela dagen pga 10-talist och attention span hejkomåhjälp men som vi nämnt så kanske han kan bjuda en omo-arrangör på en match vid behov.
En grej till - du har lagt in legacy-norse - är det med flit?
Argh en ren!
Nej, miss. Fixat nu.
Fixar!