NAF har registrerat att hatfulla kommentator har ökat med 347% sista dagarna, framför allt har hård ord som "skitspel" och "dubbleskull" använts flitigt av Communityn.
NAF har även skärpt bevakningen runt Stockholm och andra större stöder runt om i landet , då dom räknar med ett utbrett missnöje!
God kväll allesammans! Ledsen att det drog ut på tiden, men jag hade svårt att hitta lucka under dagen. Men de som väntar på något gott väntar på följande slutställning
Kaju: 14
Ozt : 9
Coma: 8
Grumple: 3
Så det är bara till att gratulera Mister Kaju, två turneringsvinster på rad och två kaptenomröstningar på rad. Det går bra för Kaju! Det går bra för Sverige! Stort grattis och må du leda landslaget till stordåd i Ungern!
Tack alla för en fin process. Om någon tycker det var konstigt av mig att ställa upp och uttalat förespråka en annan kandidat kan jag förklara det när vi ses nån gång. Jag är nöjd med utfallet och vill tacka dem som hållit i valet, mina motståndare och de som trodde på mig allt jag skrev till trots.
Gratulerar till förtroendet @kaju och lycka till som kapten!
Det var roligt att få dela med mig av min bild av hur jag vill se landslaget tas fram och med vilka verktyg. Det är också väldigt fint att se att vi blir mer och mer engagerade som community. För att citera en känd spelare som gillar lila "we are living in the golden age of Blood bowl"
Comments
@Mago runt 26
Kul att minst 7 av de som ville vara med i landslaget inte röstade på dess kapten.
Jag ska rösta, men tänker sätta mig och läsa igenom allting innan beslut tas. 🤩👍
Härligt att höra, du har helgen på dig 🤓
Imorgon 23:59 stänger vi omröstningen! Se till att rösta om ni inte gjort det!
Sitter ni och räknar om poströster?
Kommer meddelande ikväll :)
Håll i hatten
Håll i ratten!
Valfusk!!
NAF har registrerat att hatfulla kommentator har ökat med 347% sista dagarna, framför allt har hård ord som "skitspel" och "dubbleskull" använts flitigt av Communityn.
NAF har även skärpt bevakningen runt Stockholm och andra större stöder runt om i landet , då dom räknar med ett utbrett missnöje!
Alla kommer vara missnöjda! Inte minst den som blir vald och får den otacksamma uppgiften att försöka slå en 4:e placering.
Samtidigt är missnöje livets sylt.
Jag tyckte att valsedeln var förvirrande. Dessutom blev jag yr i huvudet när jag slickade igen kuvertet.
Jag vill påpeka att det varit kväll rätt länge nu, sitter ni och räknar poströster från döda personer som i USA? 😂
Herr Oberwald jobbar i ett annat land, håll ut 😅
@mikethemachine Du kan väl bara berätta vem som vann valet medan vi väntar på Joel?
God kväll allesammans! Ledsen att det drog ut på tiden, men jag hade svårt att hitta lucka under dagen. Men de som väntar på något gott väntar på följande slutställning
Kaju: 14
Ozt : 9
Coma: 8
Grumple: 3
Så det är bara till att gratulera Mister Kaju, två turneringsvinster på rad och två kaptenomröstningar på rad. Det går bra för Kaju! Det går bra för Sverige! Stort grattis och må du leda landslaget till stordåd i Ungern!
Grattis Kaju och tack alla som ställt upp som kandidater och ni som röstat.
Fina presentationer av samtliga kandidater och jag är förvånad om vi inte ser samtliga som kapten någongång i framtiden.
Grattis Kaju! Fortsatt förtroende är ju fint.
Tack till alla som ställde upp och stort tack till valberedningen.
Tack alla för en fin process. Om någon tycker det var konstigt av mig att ställa upp och uttalat förespråka en annan kandidat kan jag förklara det när vi ses nån gång. Jag är nöjd med utfallet och vill tacka dem som hållit i valet, mina motståndare och de som trodde på mig allt jag skrev till trots.
Eller förresten, valfusk vem stämmer jag?
Tack för att jag får förtroende igen. Det värmer i hela mitt hjärta.
Tack för en god match till @Ozt @coma och @grumplekins som är riktigt starka kandidater.
Tack till alla som har följt uttagningen, röstat och ställt kluriga frågor.
Stort tack till vår "Uttagningskommité" @Oberwald_1 @mikethemachine @Melisqus som har skött detta galant! <3
Jag kommer göra mitt yttersta för att få till ett starkt landslag.
Kramar till alla! <3
/kaju
Grattis @kaju!
Bra jobbat med valet @mikethemachine, @Melisqus och @Oberwald_1!
34 röster, stor ökning i valdeltagandet då. Hejja Sverige!
Grattis Kaju!
Gratulerar till förtroendet @kaju och lycka till som kapten!
Det var roligt att få dela med mig av min bild av hur jag vill se landslaget tas fram och med vilka verktyg. Det är också väldigt fint att se att vi blir mer och mer engagerade som community. För att citera en känd spelare som gillar lila "we are living in the golden age of Blood bowl"
Grattis @kaju !
Bådar gott för ett fortsatt starkt landslag!
Grattis @kaju !
Grattis @kaju och ett stort tack till alla kandidater och de som tog sig tidbatt rösta!
Det är riktigt kul att antalet personer som röstar har gått upp så mycket.
Grattis kaju och tack till den engagerade valkommittén!
Grattis @kaju