BBB presents: Gretchen Wachter CUP (19-20 oktober i Borås)

2»

Comments

  • Jag skickar in ett roster ikväll då just ifall! Men vill inte lova något

  • det behöver du inte göra.

  • Jag dyker också upp.

    Archie

  • @brocCooLi Kommer du att publicera de anmäldas rosters så vi har lite att snacka om på vägen till turneringen?

  • det kan jag göra. jag har dock inte fått in något alls ifrån @inforthepain.... men rykten säger att han kommer hem imorgon?

    och verkar som att han kanske skickar in ikväll.


    vill folk spela på Alicante planer så får ni ta med det, annars fixar jag planer.

  • Vågat av IFTP att inte skicka in roster i tid med dessa tiebreakers, kan vi få se den första 6-0-0 som får en sista plats?

    Tie breakers: sent in roster in time (yes/no), points, OS, TD-diff, CAS-diff, d8-roll.

  • då har jag nog skrivit fel i ordningen av tie breakers :/

  • postar förhoppningsvis länk till alla rosters imorgon. nu ska jag fixa med att skriva ut och klistra in en Gretchen till alla :D

  • emm, liten teknisk fråga.

    Om jag förstått rätt så erhåller varje lag en målad(?) gretchen som det är tänkt man skall ha på plan så man behöver inte ha en modell om man inte tänker ha två, rätt?

    Om alla dessa är samma modell, hur håller vi koll på vilken som är vems? Har man inte målat dem själv så kanske man inte känner igen sin egen gubbe. Kan bara tänka mig att det kan bli lite vimsigt =)

  • edited October 16

    omålad Gretchen får alla ja. så om du har två behöver du ha en egen eller låna.

    med gummiband/liknande. jag ska försöka fixa så att det går att urskilja lite innan också.

  • Jag kommer och spelar lite BB om det är lugnt.

  • Fack! Det var ju inte dom regler som jag hade tänkt mig…

  • edited October 17

    dubbla Gretchen är metat @kaju

  • @kaju - Efter den här helgen när du fått blodad tand så kan du spana in USB7 - Där är Gretchen Wachter billigare än gratis ;), men får tyvärr inte spela för alla lag. Det är @brocCooLi´s påfund. Känner själv att det gör laget alldeles på tok för obalanserat för min smak :P


    Men lycka till alla :D

  • Kass, men jag måste avstå. Jag vill inte smitta ner nån annan med vad det nu är jag har fångat. Jag är inte helt återställd än (inne på vecka 3 nu, lagom kul).

Sign In or Register to comment.