BBB presents: Gretchen Wachter CUP (19-20 oktober i Borås)

13»

Comments

• Grattis Kaju 💛

• här är slutställningen för turneringen. ska rapportera till naf nu också.

tack till alla som dök upp och hade kul med Gretchen!

• nu är allt rapporterat till NAF också.

Winner: kaju

Runner-up: Squirrelbay

Most TD: Melisqus

Best defence: Melisqus

Most CAS: Squirrelbay

Best stunty: Squirrelbay

Best day 1: Squirrelbay

Wooden spoon: StallMannen (Stefan H)

observera att denna lista inte är de som fick priserna under turneringen utan de som hade högst och därmed rapporterades in under respektive kategori på NAF. de två sista rapporterade jag dock inte till NAF.

• Riktigt kul turnering och bra arrangerat @brocCooLi !

Grattis @kaju och bra spelat @Squirrelbay med en andraplats med stunty. Om draw räknas som en stunty vinst så borde detta räknas som en stunty turneringsseger.

• Gnomes är bra!

• haha, jag hade en ok start på dag 1. Efter 2 vinster och en förlust blev det en Gnome-off på top table, där jag fick stryk. Sen gick det snabbt nerför med 2 rappa förluster dag 2. Tappade räkningen på alla "1, reroll 1" jag rullade.

Parkerar nog gnomerna ett tag...

Tack för en fint arrangerad turnering @brocCooLi och grattis till alla vinnare! (alla vann ju väl?)

• precis, alla är vinnare då Gretchen är med!

och alla fick pris.

• Tack för alla grattisar :)

Det var en jättetrevlig turnering. Bra lokaler, bra bord och bra folk. Synd att @brocCooLi inte fick spela.

Gretchen var väldigt kul att spela med, framförallt var det svettigt att möta två Gretchen. Jättebra pjäs, men dock för dyr. Skulle vara mer viable om den skulle kosta strax under 200k eller att den kostar 290k och "tappar" No hands. :)

• Tappar den no hands skulle alla khemri lag spela med den

• Japp!

samma som att Griff spelar med Ogre. :)

• Gretchen är ju ändå spelets sämsta star player så klart att hon är bra!

• och nu är alla resultat och ranking uppdaterat på NAF.

Sign In or Register to comment.