Alla CAS som genereras av en spelare räknas. På din egen runda kan det vara block, blitz, foul, surf etc.
På motståndarens runda får du räkna CAS om den orsakas genom block (both down, skull) eller om du drar ned någon vid en dodge. Däremot får du det inte vid en misslyckad rush, TTM eller liknande där du inte är inblandad alls.
Uppdaterar första posten med texten ovan, så det blir tydligare.
Mjo, @Bitter har ju smygit in det lite subtilt i följande text i första posten: "Bitter Bowl 3: "Say hello to my little friend!" är en endagsturnering lördag den 12 oktober. Fyra matcher, en massa triple skulls och en och annan touchdown."
Min TT-idol tar sig från klarhet till klarhet. förhoppningsvis är du som jag och kastar manualerna till IKeA-möblerna , tar fram skruvdragaren och bara kör!
Comments
@Bitter en fråga på gjorda cas , räknas fouling in? Och räknas det om du surfar ut någon som sedan skadas?
Här kommer ett förtydligande:
Alla CAS som genereras av en spelare räknas. På din egen runda kan det vara block, blitz, foul, surf etc.
På motståndarens runda får du räkna CAS om den orsakas genom block (both down, skull) eller om du drar ned någon vid en dodge. Däremot får du det inte vid en misslyckad rush, TTM eller liknande där du inte är inblandad alls.
Uppdaterar första posten med texten ovan, så det blir tydligare.
Tack bubben
Vi har fått ett litet avhopp på grund av sjukdom, tyvärr. Så om någon är sugen på att hoppa in som sista minuten-vikarie så finns det en plats ledig
Det låter trevligt, tänkte jag först ....
Vi får se det som begravningsöl, hur trevligt det nu kan vara 🍺
du är supervälkommen att hänga på :)alla ska med!!
Någon som känner någon som kan hoppa in?
Ytterligare ett sjukdomsfall, tyvärr, så nu är vi jämnt antal igen.
Det är alltså två personer svårare att undvika sistaplatsen
Hoppas det var två orcher
fan... 6-0-0:an var alltså kvar... 😱
Kommer gå 0-0-4 denna gång
Turneringen öppnad och första rundan lottad. Låt hetsen börja.
Bra karta:
Grön är mat
Orange är parkering
Röd är busstationer
@Chrixx
Hur många döda gnomer? Får se hur det blir!
jag är lite på grumples linje här... sannolikheten för att jag hamnar sist ökar för varje bortfall...
Kaosdvärgarna fick inte dra några stunty i runda 1, tråkigt för dem.
@Spelledaren typ 14? :)
@Spelledaren - Va är det lottat, vart kan en se det?
https://tourplay.net/en/blood-bowl/bitterbowl-3-say-hello-to-my-little-friend/scores
@Mago - Tack! :D
Någon som har en bra kontaktkran till @Jmcfalk ? Behöver få in hans NAF-nummer i Tourplay.
https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=coachpage&coach=36723
Han kan nog mata in det under dagen. Jag kommer inte köra PR pga bara fyra matcher, så det är nog inga problem.
Inte ens om du går 4-0-0 @grumplekins ?
Vänta, är det en endagars?
Ja. 🙂
(Oklar rörande eventuell ironi i frågan)
Mjo, @Bitter har ju smygit in det lite subtilt i följande text i första posten: "Bitter Bowl 3: "Say hello to my little friend!" är en endagsturnering lördag den 12 oktober. Fyra matcher, en massa triple skulls och en och annan touchdown."
Jättemycket text. Jag brukar skrolla direkt till regelpaketet. 😄
Min TT-idol tar sig från klarhet till klarhet. förhoppningsvis är du som jag och kastar manualerna till IKeA-möblerna , tar fram skruvdragaren och bara kör!
@Ionas
Inget som stoppar dig från två vinster på söndagen då :)