Kul matcher, kul motståndare, och ett riktigt skitlag. Jag hamnade över 150 och kan pensionera dem direkt. Möjligen ligaspel om jag får ett dåligt infall.
Dessutom råkade någon få med sig min spelplan (från BB2020-boxen hem), men lämnade kvar en precis likadan. Jag kan leva med det bytet, men om det är någon som stör sig på att de nu har en spelplan som det står Bitter på i ena hörnet, så går det att styra upp ett byte.
Comments
det är lugnt jag har bevis ;P
Riktigt bra jobbat av Trolle och skaven!
Och Bitter! Tack för dagen alla.
Som en högst objektiv deltagare så kan jag ju konstatera att goblins helt klart hade det tufft, var det domaren? Var det bitters event? Vem vet!!?
dom riktiga vinnarna åkte iaf till sorbon vid Brommaplan. Fan vilken bra kväll!!! @Oxinotl @Ozt @Marty33 (trots att du kommer från andra sidan muren).
Stort grattis @Trolle ! Kul att du gillade fanaticen 😁✌️
Grymt stort grattis @Trolle!
Fin-fint arrangerat @Bitter. Vilka fina prispaket du hade fixat dessutom! Tack skall du ha för att du gillar att styra upp.
@83wotan haha, ja det var skoj! Kanske skulle skippat den sista biran bara, jag blev rätt slirig =P
Fin turnering @Bitter!
Kul matcher, kul motståndare, och ett riktigt skitlag. Jag hamnade över 150 och kan pensionera dem direkt. Möjligen ligaspel om jag får ett dåligt infall.
Grattis @Trolle och stort tack alla och särkilt till @Bitter för arrangemang och referat.
Stort tack @Bitter och alla som kom.
Särskilt tack till @Pertan som la sig i sista matchen så jag fick glänsa inför dottern.
Bra uppstyrt och trevlig stämning var det.
tack tack
Kvarglömda leksaker på BitterBowl 3:
Dessutom råkade någon få med sig min spelplan (från BB2020-boxen hem), men lämnade kvar en precis likadan. Jag kan leva med det bytet, men om det är någon som stör sig på att de nu har en spelplan som det står Bitter på i ena hörnet, så går det att styra upp ett byte.
Japp, stämmer. Kanske kan stoppa den i bilen när vi åker till Sandviken så tar jag den på väg hem?
👍️
Trämarkör kan vara jag - jag spillde ut allt mitt. Har du foto och kan skicka i messenger?
Kan vara min scatter. Ska se vad jag har kvar.
Min scatter fick jag inte med så det lär vara min.